Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Battle of Britain 1/76 (1969) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer niet zo'n slecht idee Lightning strikes, alleen hoe knutsel je zo'n klein ding in elkaar en laten we het er dan ook wel uitzien als een vogeltje? Of kan je zoiets kopen in schaal 1/72?
 
Op schaal 1/72 zal het moeilijk zijn om zoiets te vinden, echter....op schaal 1/87 (H0) is dit wel te vinden :)
Zoek eens bij Preiser,Merten,Faller,... deze maken hoofdzakelijk figuren, maar hebben ook een groot aanbod van dieren, waaronder ook wel vogels dacht ik?
 
Een vogeltje op een tak is niet zo moeilijk te modelleren denk ik. Is vrij simpel van vorm. Op de basis hadden de vliegers ook vaak een hond.
 
Wat ik mij herinner uit films is dat de piloten altijd bij elkaar zaten te relaxen soms met een oude grammofoon en hondje erbij.
2657.jpg
DMM48011.jpg
 
Heren, The Battle of Britain is op z'n einde. Ben nog geruime tijd op zoek geweest naar een Bofor afweergeschut maar zonder geluk. Bijkomend zoals ik al zei vind ik het diorama persoonlijk iets te druk worden en heb besloten het hierbij te laten.
Per slot van rekening is dit voor mezelf een allereerste diorama geweest in dit formaat. Er zijn een massa zaken bijgeleerd tijdens de bouw en wil bij deze nogmaals iedereen bedanken voor de hulp, kritiek en tips.

Nu de eindfoto's (ps misschien nog 1 tip graag : Waar in godsnaam ga ik dit nu weer plaatsen in huis ;) )

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php
 
wauw, had dit ff niet meer gezien en moet zeggen dit is een knap stukje geworden, de gezichten zijn knap geschilderd voor zo een kleine schaal :eek:
 
Mooi geworden hoor Tom!
En tja.... waar ga je dat wegzetten vragen we altijd weer af al er een model klaar is......;)

Ik heb de eindfoto's in de galerij gezet van de wedstrijd.

Fred
 
Bedankt Fred, en euh hehe.... kheb het me makkelijk gemaakt. Kzei dus " Liefste... waar gaan we dit wegzetten?" En dat noemen ze nu deligeren whahahaha

Alleen kheb nog steeds geen antwoord... :(
 
Heel mooi dio Tom. Er is vanalles te zien, zonder dat het te druk wordt.
 
zekers mooi afgewerkt een plaatje geworden en er zit een verhaal !!
 
Heel erg gaaf,echt een dio waar je vanuit elke hoek weer wat nieuws ziet.
 
Het is prachtig, en de actie voor die Spit de lucht in te krijgen zie ik al voor me.

Grtz Bart.
 
Yep. Mooi gemaakt en prima verslag. Het plaatsen, tja, dat is lastig. Verstandig is het vrouwtje te vragen: lievie waar zou dit mooi staan?
 
heel mooooooooooooooooooooooi geworden tom en dat op deze schaal het ziet er supper uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan