Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Memoirs of a Geisha , 1/5 garden diorama .[DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitjes ,

Ik heb veel nagedacht over mijn aanvulling , was moeilijk , Ik heb gekozen voor de film Memoirs of a Geisha ( uit 2005 ) vind ik uitmuntend goed !!

Memoirs_of_a_Geisha.jpg

Ik weet niet of iemand hem gezien heeft maar het gaat over een negenjarige meisje Chiyo .
Zij wordt verkocht aan een geishahuis in Kioto. Zij wordt wreed behandeld door de eigenaars en de hoofdgeisha Hatsumomo. De enorme schoonheid van Chiyo is reden voor de jaloezie van Hatsumomo. De rivale van Hatsumomo, Mameha, neemt Chiyo onder haar hoede en onder haar leiding wordt zij getraind tot de geisha Sayuri met vaardigheden op artistiek en sociaal gebied. Als vermaard geisha komt zij terecht in en wereld van weelde, privileges en politieke intriges. De Tweede Wereldoorlog dreigt en de wereld van geisha's zal voorgoed veranderen.

Wie um niet gezien heeft een aanrader

http://www.youtube.com/watch?v=i_TXEEgNiWE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De film is inderdaad een aanrader :)
Hoewel het boek nog beter blijkt te zijn (maar dat is meestal zo hé :8 )

Deze zal ik zeker volgen ;)
 
Ook ik heb de film gezien Bubblegum, en is zeker een aanrader....Heb de DVD hier trouwens van liggen...

zal ongetwijfeld weer een juweeltje worden...

veel succes
 
Ook ik heb nog steeds de dvd liggen om eens te kijken.
Welkom in de wedstrijd, veel plezier met de bouw en succes met de wedstrijd.

Fred
 
Bubblegum-san ...idd. superfilm maar het boek is nog beter. Als Japan liefhebber zal ik dit project ZEKER volgen. Ben heel erg benieuwd wat je er van gaat maken.
 
zitten in spanning te wachten,bubble

wordt weer een mooie, succes met de bouw
 
Veel succes met de wedstrijd Bubble.
 
Dankje Luitjes !! we zullen er een mooi moestuin van maken ..
 
Ik heb ook de film gezien, dus succes met de bouw Bubblegum
 
succes met de bouw van je project en de wedstrijd.
 
Bubblegum,

Als je de Japanse sfeer in je dio krijgt, zal het zeer prachtig worden. Ben wel benieuwd naar de materialen en technieken zie je zal gebruiken.

Veel succes.

Groeten,
Joost
 
Dankje Luitjes , in iedergeval tig materialen , ik heb vandaag zitten tekenen maar zo als gebruikelijk bij schaal 1/5 is het toch weer puzzelen qua indeling en verdeling als het je oppervlak beperkt wilt houden :$
 
Dankje Kerel ..

Nou luitjes ik heb mijn figuurtje uit de kast gehaald en ga er morgen mee aan de gang , die eerste dagen alleen maar schuren passen voordat ik um in elkaar lijm voor een deel en kan fillen zodat de welvingen van het lichaam een smooth glad geheel worden .

014~10.jpg 001~27.jpg 005~20.jpg 006~23.jpg 007~23.jpg 008~20.jpg 010~14.jpg 011~15.jpg 012~13.jpg 013~13.jpg

veel plezier allemaal !!!
 
Ook hier een mooie start, ben benieuwd Bubblegum.

Fred
 
Mooi model Bubble,weer eens wat anders dan astronauten he??
 
yep , en deze keer eens een airbrusch pistool gaan gebruiken , ik heb me eerst zo,n perslucht spuitbus setje gekocht , eerst om te proberen op wat andere dingen , ik heb um nu het meest nodig voor jet lijfje Flesh en schaduw tinten .
 
Nou luitjes ,

Hte begin is er , eerst vandaag met de benenwagen bezig geweest , er zaten toch wat flink resin proppen in de pas gaten .
Die heb ik eerst grof weg geschuurt en daarna fijn tot net de gehele pasvorm , dus het moet er niet makkelijk in elkaar gemonteerd worden .
Ik heb liever dat dan met beweegbaar spelling .
toen de armen , het hoofd en daarna de haardelen , morgen rond boobibibs / heupen de kieren opvullen en arm voor arm met filler en dat goed laten drogen voor het glad maken.

012~14.jpg 013~14.jpg 014~11.jpg 015~12.jpg 016~13.jpg 017~12.jpg 018~12.jpg 019~11.jpg 021~9.jpg 022~10.jpg

Tot zover .
 
Mooi bubble,
Maar moeten die armen niet omhoog?:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan