Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Memoirs of a Geisha , 1/5 garden diorama .[DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk mooi :35:
Jij hebt echt wel talent hoor, Bubblegum
 
Vakwerk Bubble. :You_Rock_Emoticon:

Heb ik 2 vraagjes hoe hoog word de dame in kwestie en waar bestel je de masking vellen.In de toekomst wil ik ook eens zo een figuur gaan maken.
 
Dankje Luitjes ,, uhh bert , je moet eens op ebay kijken , ik heb ze een lange tijd geleden gekocht , maar met stikkertjes gaat het ook goed .

Nou miss Chiyo is helemaal klaar voor later in de tuin . heb vandaag de haren aangebracht de spelletjes in het haar en de puntjes op de i , ik ben er tevreden mee en het is voor herhaling vatbaar voor andere figuren .
Er zat een hand waaiertje bij maar die heb ik niet gebruik , ik ben voor een simpel ijs parasolletje gegaan , die ik heb veranderd dmv van messing en details .
dit figuur gaat na de kast in tot het tuintje met riviertje klaar is ;) ik zal dan de buiten fot,s maken voor de mooie kleuren.


012~23.jpg 014~16.jpg

016~20.jpg 017~22.jpg

018~21.jpg 020~13.jpg

021~17.jpg 023~7.jpg

025~6.jpg 026~7.jpg

029~5.jpg 033~3.jpg

030~5.jpg

tot zover .
 
Subliem Bubble, meer woorden zijn onnodig.
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngHABBA HABBA HABBA HABBA
 
Dat is een mooie dame geworden Bubblegum.

Fred
 
dankje luitjes , ik zit op de site van joe fix te kijken naar plantjes , maar dat is allemaal veels te klein
 
Ja man, dat is terug een serieus mooi project, je bent zeer goed op weg bubble, knap staaltje knutsel, spuit, schilder en plak werk ;)
 
mooi man 8)

ga je ze haar in de andere hand nog een wind waaier geven open of dicht gevouwen. dan is het plaatje helemaal af in mijn ogen ;)
 
Mmm, euhhh, mmm,...
Sorry Bubble, ik vind even geen woorden....
 
dankje luitjes ,

Zoals belooft het figuurtje in het buitenlicht , kleur vind O.K. en huidstructuur , normaal hoort een geischa een witter gelaat te hebben , maar dit figuur heeft niet echt een japans gezicht , dus kleur is meer naar flesh .

010~24.jpg 011~23.jpg 012~25.jpg

014~18.jpg 015~19.jpg 016~21.jpg

017~23.jpg 018~22.jpg 013~19.jpg

tot zover ..
 
Echt de max.
Zeer mooi gedaan Bubble.
(Alleen die armen hé, moeten die daar zitten?) :) ;)
 
schoon madam, alleen teveel aan, maar dat "teveel aan" is ook knap gedaan ;-)

proficiat weeral bubble !!
 
Dat is een mooie geisha geworden Bubblegum.
Ben benieuwd naar het totaalbeeld met de boom.

Fred
 
Ja Bubblegum das een schone deerne geworden ze. Schitterend schilderwerk. Ben benieuwd hoe ze gaat passen bij den bonsai.
 
Hoi Bubblegum,

Het is zeker prachtig wat je gemaakt hebt.
 
kunst met de groooooooooooooottttttttttttttttttte k
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan