Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Memoirs of a Geisha , 1/5 garden diorama .[DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bubble,

Werkelijk een meester werk
Een woord ,Prachtig,

Gr
Dirk
 
Alles is al gezegd, maar nogmaals een zeer mooi resultaat Bubble. Het ziet er schitterend uit.
 
Ik heb deze in stilte gevolgd, echt subliem, het water komt echt mooi tot zijn recht. Mooi Mooi Mooi.

Grtz Bart.
 
Dankje Luitjes , ik hoop zo snel mogelijk mijn display kap te hebben ter bescherming .
 
Man, man wat een prachtig dio zeg :O :O

Het lijkt wel alsof het figuurtje in een echte tuin staat. Het realisme is weer van het allerhoogste niveau.

Heel, heel, heel knap werk Bubble.
 
Amai, lang geleden dat ik hier kwam kijken en ik heb m'n ogen de kost gegeven aan dit prachtig dio.
Zeer mooi Applaus!

Dit is echt niet meer normaal :wow:
 
Dankje Luitjes !!! het was heerlijk om te maken ..
 
Bubble, ik ben hier compleet WEG van ! Sorry maar ik moet hier meer zeggen dan slechts het slaken van wat kreten van verbijstering ! Alleen al het totaalbeeld, ik bedoel, hoe alles naadloos samenvalt, het plaatje klopt gewoon ! En dan de magistrale wijze waarop je het dametje hebt afgewerkt, de schildertechniek die je losliet op haar zijden kimono ! Proficiat ! De bodem van je grondwerkje gepresenteerd in een oosters schaaltje : wie had iets beter kunnen bedenken ? De mossige tuin met al die vormen erin, de boom...als je hier geen prijzen mee zou wegkapen weet ik het niet meer...nogmaals : MAGNIFICENT !
 
Ja werkelijk mooi... die wil ik wel eens echt zien! Echt mooi!!!
 
Man, man, wat mooi gemaakt.
U heeft er een pracht diorama van gemaakt.
Mijn compliment.
 
Mooi gedaan, ook mijn complimenten.
Proficiat

Marc:nowink:
 
Dankje luitjes , ik hoop dat er meerderen nog de streep gaan halen , zou mooi zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan