Hoofdsponsor

1/24 Fiat 500F [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Vind de motor toch wat te vuil in het algemeen en zeker in vergelijking met de achterwand.
Misschien wat vuil verwijderen van de motor en een vuile wash op de achterwand?
 
je hebt een punt Erwin, maar de motorruimte ga je bijna niets van zien achteraf.
Maar een motor is meestal wel vuiler dan de achterwand hoor door het vet en de olie die vuil vasthouden.
 
Beste Michel ik vind het reuze dat Fiatje maar 1 ding wil ik toch even toelichten niks negatiefs hoor alleen opbouwende kritiek maar als uw motor zo vuil is waarom uw interieur niet dat ziet er nagelnieuw uit dat vecht een beetje met elkaar versta je me
Marc
anders is het schitterend
 
Wel,

Het is een cadeautje voor m'n moeder. Het was indertijd haar eerste auto en ook in deze kleuren.
Ik ben er zeker van dat ze liefst een mooi interieur heeft dus daarmee doe ik dat.
De motor zie je nog nauwelijks achteraf dus daar heb ik dan wat mee geoefend in het verweren ;)
 
Ok Michel het was maar een vraagje hoor niks negatief hoor
grt
Marc
 
De fiat is afgewerkt en goedgekeurd door de klant :D
Enkel alclad spuiten mag ik nog wat beter doen, ik denk te dik aangebracht.

P1030015.png

P1030018.png

P1030014.png

P1030016.png

P1030019.png

P1030017.png

 
Michel...dit is niet alleen mooi..ik vind dit een echt toppertje ...proficiat man....;);)
 
Heel mooi geworden, lekker fris kleurtje.
Misschien die Alclad verf eens proberen op te poetsen met een zachte doek als je er niet tevreden over bent.
 
Heel mooi geworden, lekker fris kleurtje.
Misschien die Alclad verf eens proberen op te poetsen met een zachte doek als je er niet tevreden over bent.

zal ik eens proberen
 
Zeer mooi fiatje.
 
Oppoetsen zal het helpen met Aclad
Het aanbrengen van Aclad chroom moet met een lage druk gebeuren en dan hooguit twee of drie mistcoats spuiten.

Buiten de Aclad is het een mooi Fiatje geworden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan