Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Shelob's lair [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit ziet er al heel echt uit, en je bent nog maar begonnen. Ik ben benieuwd naar de volgende penseel streling.

Grtz Bart.
 
Heb hier nog wel een ferme pantoffel hoor......maat 46:P:P

Nee hoor Beyond, dat is een grapje, ziet er griezelig goed uit!

Fred
 
Schitterend project Beyond ! Knappe schilderwerken ! Ik volg in spanning !
 
Beyond,

Dat ziet er netjes uit die spin je zou er de kriebels van krijgen.
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Ge
Dirk
 
Zeer netjes geschildert al.><
 
mooie kleuren !! ben zeer benieuwd naar je opbouw ...
 
Knap man! Maar toch liever zo dan dat een echte zou zijn ze :D
 
Ik heb zopas nog een laatste spurt gedaan om deze af te werken.
Het is wel 12 minuten te laat, dus laat ik de beslissing aan de jury :8
Foto's komen zo dadelijk, ze zijn nog aan het opladen...
 
Bedankt :)

Niet mijn beste werkje, maar heb mij iets moeten haasten, en zoals het spreekwoord zegt, haast en spoed,.....
Dan nu enkele foto's, wel slechte belichting :(, het is dan ook midden in de nacht, dus geen daglicht meer :nowink:

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php
 
als dit het resultaat is van haastig werk dan vraag ik me af hoe het er uit zou zien als het op het gemakje was gedaan.
Prachtig beest gewoonweg, mijn vrouw kreeg rillingen over haar rug toen ze naar mn scherm keek, dus het is zeker geslaagd :D
 
Zou deze niet zomaar in een hoekje wegzetten..... er zou wel eens een schoen op kunnen landen :laugh:
Netjes geschilderd hoor.

Fred
 
best dat het gisterenavond niet was dat ik deze foto's heb gezien, zou van gans de nacht geen oog toe hebben gedaan....

wel mooi gedaan Beyond...
 
Mooi man.
Nu kan je het vrouwke laten schrikken.:D
 
Ik vind het zo mooi ,dat alle haar op me rug rechtstaat!
Knap resultaat ;)
 
Prachtig, en wat me nu voor de eerste keer opvalt is dat ze een gezicht heeft, zal de film nog eens moeten bekijken...
 
Bedankt hoor iedereen :$

Tom, dit model is niet natuurgetrouw als in de film, geloof zelfs dat dit model al bestond vóór de film uitkwam...
Maar kijk gerust nog maar eens naar de film(s), altijd een leuke avond verzekerd :D
Binnenkort de "prequell" in de cinema, The Hobbit. Kan haast niet wachten om hem (meerdere keren :8 ) te gaan zien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan