Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Shelob's lair [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Beyond bedankt voor de link heb er mooi spul gezien ga daar zeker bestellen nogmaals bedankt.

Gr
Mind-9
 
succes met de bouw van je project en de wedstrijd.
 
Beyond,

Mooie keuze. Ik zal de bouw wel volgen, mijn vrouwtje niet (zij heeft echt een spinnenfobie).

Veel succes.

Groeten,
Joost
 
Bedankt allen voor de belangstelling.
Ik zal echter een late starter zijn >< mijn vrouw kan elk moment bevallen, dus gaat alle aandacht naar het nestje in orde brengen en het gezin verzorgen :tongue: ;)
Ook mijn attelier is nog niet op orde, ik moet nog een tafelblad halen voor mijn werktafel, het is een beetje een buitenmaatje :dry:
Maar ik ben wel bezig met voorbereidend werk, ik ben het boek terug aan het lezen :D
 
Heeft een spin zoveel werk om zijn nest te maken?:D
Krijgen we daar ook een bouwverslag van?:33:
 
hier ben ik wel curieus naar het resultaat, al slord of the rings fan ga ik dit ook zeker volgen :D succes!
 
Zo, dochter is intussen twee maanden jong, tafelblad voor de buro is gemaakt en vernist (5 lagen) en blinkt dus mooi :))
Ben intussen begonnen met Shelob wat op te kuisen, ineen te zetten en met een beetje miliput de naden dicht gemaakt.
Straks ga ik foto's maken en met jullie delen ;)
 
Zo, de foto's dus :)

Hier de dame in volle glorie:
main.php


main.php


main.php


Linkerkant nog niet bewerkt met miliput, rechterkant wel:
main.php


Niet bewerkt
main.php


Wel bewerkt
main.php


Intussen ook een primer laagje gekregen
main.php


main.php


main.php


main.php


Nu wachten tot ik terug tijd heb om verder te werken....
 
Deze ziet er al griezelig uit zonder verf:ohmy:, ziet eer heel mooi uit, ik volg...

Grtz Bart.
 
:1zhelp::wall:

waarschijnlijk wel mooi gedaan, maar toch maar niet echt van dichtbij bekeken....(anders heb ik straks nachtmerries.)
 
Dat is een mooie spinnenkop Beyond, ga je ook haar grot maken?

Fred
 
mooi,beyond

ben benieuwd wanneer ze een kleurtje krijgt, ze ziet er nu al imposant uit
 
zet die maar onder een stolpje als hem af is.

hij lijkt zo echt dat er wel eens iemand met zijn schoen naar gaat slaan.
vgr
Marc
 
Bedankt D-DAY :)
Petra, beter dat je dan wacht tot 's morgens om deze topic te bekijken ;)
The Mouse, we zien wel hoe ver ik geraak tegen de einddatum van de wedstrijd, als ik tijd heb? Wie weet ;)
Merci Hugemikus, nog een lange weg eer ze klaar is hoor...
Marc, wellicht geen slecht idee, hoewel er weinig vrouwen in mijn atelier komen :D
 
t'Is een ferme beeste...:laugh:.
In ieder geval verzorgd en uniek werkje,blijf ik volgen ;)
 
Dat is een beste griezel :wub: ik ben benieuwd hoe ie tot leven komt .
 
Bedankt PeiperJ :)
Ook bedankt Bubblegum, hopelijk komt ze enkel spreekwoordelijk tot leven, of mijn vrouw jaagt mij en Shelob met de borstel buiten :D

Dan nu terug een kleine update.

De eerste penseel strelingen zijn een feit. De foto's zijn niet optimaal door slechte belichting :(. Ziehier het resultaat:

main.php


main.php


main.php


main.php


main.php


main.php
 
Machtig mooi Beyond,dit blijf ik volgen.
 
mooie kleur-schakelingen,hoe meer ik de foto's bekijk,hoe meer kippevel ik krijg ,net een echt beest :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan