Hoofdsponsor

1/35 Kfz 83 + Flakscheinwerfer 60 cm [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug een hele mooie update. Mooie verwering, dat touw heeft zeker een meerwaarde.

Grtz Bart.
 
Zo'n schijnwerper zie je niet vaak.

Hij wordt dan ook gebruikt bij nacht, ;);):D:D

Bedankt voor de comments.

Momenteel nog wat poeders aanbrengen, en een metallic schijn op handgrepen en dergelijke. Dit viel mij op toen ik gisteren de geposte foto's nogmaals bekeek. :huh:

Groeten Rik
 
Jajaja dat ziet er verd**me goed uit Rik.
Mooi camo-patroon en is die overspray bijgewerkt ?
Misschien de aflopers van de roestvlekken een ietsje wegblenden als het nog kan tenminste. Zodanig dat het fijnere streepjes worden.
Die binnenkant van de schijnwerper samen met de lens is wel uiterst realistisch
 
Bedankt mannen voor de positieve comments.

@Famo : ik heb inderdaad de raad van Churchill opgevolgd en de overspray wat bijgewerkt door wat zandgeel er over te schilderen. Na een laag matte vernis viel er niks meer te bespeuren van de correcties.

Ik weet niet of ik de roeststrepen kan wegblenden, er is immers al een laag vernis overheen. Misschien kan ik het nog wat afzwakken met pigmentpoeders.

Groeten Rik
 
Goedenavond Beste Kijkers !

De final pictures van de Flakscheinwerfer :

attachment.jpg

Het ensemble.

attachment.jpg

Soms wat moeilijker te zien, maar de bladveren zijn behandeld met wat roest pigment poeders.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De schaalverdeling van de Volt-Ampèremeter is met een penseeltje 10/0 geschilderd in het wit, de wijzer in geel. (Zwart blokje links)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Met wat Europe dust, Beach sand en Rubble dust pigment poeders is wat stof aangebracht.

En hiermee is dit topic ten einde. Mijn bedoeling is deze attributen te verwerken in het diorama 'Industrieel Dio'.
Dus hoogstwaarschijnlijk zien jullie deze nog terug. ;)

Groeten Rik
 
Ben benieuwd hoe je deze gaat verwerken in je die Rik, t'zal zeker een mooi geheel vormen.

Grtz Bart.
 
Prachtwerk ! Op een witte achtergrond zou het nog mooier zijn allemaal. Het hout geeft een rode gloed aan het model.
 
Hey,

Ik ging het juist zeggen, dit in een Vf-stellingske en je bent vertrokken met fantaseren..... ;)
Ook goed dat je dit gaat gebruiken in je industrieel dio, ben benieuwd Rik.
Allesinds een zeer mooie bouw. :)
 
geslaagd !!
Nu juist nog eens zien in real-time te bekijken.
 
Ziet er goed uit en de afwerking is netjes gedaan en het idee voor een industriële dio lijkt me een leuke uitdaging.
Gr Johanna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan