Hoofdsponsor

1/35 StuG III Ausf.G Early production "Georg Bose" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind hem helemaal niet mis. Mooi gedaan.
Maar kan die gietnaad ophet kanon nog weg?
Daar zou ik nog es naar omzien.
 
Maar kan die gietnaad ophet kanon nog weg?

:O Daar zit helemaal geen gietnaad in 8)
Ik denk dat je dat streepje aan de bovenkant van de loop bedoeld en inderdaad dat ziet er een beetje vreemd uit en zal ik nog wat bijwerken met de laatste werkjes

De basis van de modder is ook aangebracht door middel van een mix met steentjes,gras,gips en pigment, en nu gaan we daar weer wat kleur variatie in aanbrengen.

Was mooi weer hier dus even snel een paar foto geschoten

DSC_7470.jpg

DSC_7471.jpg

DSC_7472.jpg

DSC_7473.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het wel gehad met Stuggie en beschouw hem als af, ook al loop ik nog te denken om een afdekzeil op het dak/geschut te maken.

Dus bij deze de eind foto`s en als er nog iets veranderd dan horen jullie het wel.

DSC_7474.jpg

DSC_7475.jpg

DSC_7476.jpg

DSC_7477.jpg

DSC_7479.jpg

DSC_7480.jpg

DSC_7481.jpg

DSC_7482.jpg

DSC_7483.jpg

DSC_7484.jpg

First-Snow-cabin.jpg
 
Prachtige Stug Ron! Dat is nog heel wat anders dan de mijne...
Het gras in de modder vind ik een mooi detail.
 
Heel mooie Stug hoor. Heel realistisch.

Grtz Bart.
 
Prachtig model !

Je hebt die gele vlek boven de bestuurderspost mooi weggewerkt. Ik vond de modder partij in eerste instantie wat zwaar, maar voor een wintervoertuig moet dit kunnen.

Heel mooi eindresultaat. We like this !

Groeten Rik
 
Zeer mooi Ron. Spijtig dat hij niet op een dio komt te staan.
 
Bedankt voor de complimenten mannen :)

Rik, gelukkig is het geluk om de gele plek terug te dringen daar waren wel enkelen zeer dunne washes wit voor nodig verspreid over enkelen dagen om weer niet et wit te worden 8)

Christophe, Inderdaad een grondplaatje zal hem meer echt doen maar ik heb er weinig zin in om iets te maken en gun me er ook geen tijd voor maar misschien als ik eens niets te doen heb.
 
Mooie tank geworden... zou willen zeggen netjes gebouwd, maar met al die smurrie... neh grapje, als ik de mijne een beetje in de buurt kan krijgen ga ik al heel gelukkig zijn...
 
Zeer gedurfde hoeveelheid slijk Ron, maar heel normaal voor een doorwinterde bak ! En dat grondwerk komt er later nog wel eens, toch ?

Op naar de volgende.
 
Schitterend man! Hij ziet er zo realistisch uit! Echt een knaller! ;)

Erwin.
 
Bedankt mannen, en wat een ondergrondje betreft die zal er wel niet bij komen helaas.

In ieder geval word de volgende een Centurion ARV :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan