Hoofdsponsor

1/35 'Vive la liberté' [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow.. echt prachtig... :wow::You_Rock_Emoticon:

die Martini-poster is gewoon AF!!

Respect!
 
wow, deze was ik uit het oog verloren na de vakantie , gelukkig dat ik alles nog eens heb kunnen nakijken, maar vooral genieten van de sublieme afwerking , zowel van de figuren ,de jeep maar ook de dio zelf mag er zeker wezen.
dikke proficiat voor wat je hier laat zien.
 
Prachtig, ook met de achtergrond, en die zwart/wit foto is net echt.

Grtz Bart
 
Yo Erwin,

Een afgewerkt diorama! Heerlijk...mooi werk, prachtige gevel en dito commercial sign...echt top dit!

Bedankt om dit te delen met ons.

Die zwart wit foto's geven dat extratje meer...

Keep up!

Greetz Nico
 
proficiat met dit prachtige dio!! die muurreclame is super gedaan :eek:
 
Dit is zeer mooi geworden Erwin. De verwering van de muur ziet er schitterend uit en de uitwerking van de details zijn knap gedaan. Ik ben al benieuwd naar de volgende.
 
Thx gasten.
Wat het volgende gaat zijn weet ik nog niet zeker, maar alleszins terug een militair voertuig ;) .

Erwin.
 
Hey,

Indd, heel goed afgewerkt, mooie items die blaadjes op de grond, dit brengt leven in de zaak.
Is een prachtstuk geworden. ;)
 
Tjongejonge Erwin.... ik had effe nie in de smiezen dat je alweer zo ver gevorderd bent :wow:

Mooi werk, gaat zo verder !

Tip misschien? : volgens mij gaat die .30Cal MG er nóg wat "levendiger" uitzien met een beetje grafiet :
Met een stomp potlood (hardheid H) langs randen strijken en op kaalgesleten plekken.
Met grafietpoeder heel zorvuldig een weinig drybrushen kan ook (maar met potlood heb je meer controle).

Veel plezier verder !

vrolijke groet :D
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan