Hoofdsponsor

1/35 'Vive la liberté' [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@D-Day : dergelijke riempjes maak ik meestal met een seal van een puddingpotje, ofwel met wat loodfolie van een wijnfles.

@Erwin : mooie figuurtjes, je vernislaag vind ik toch goed geslaagd.
Maar je figuur van de boer : precies of hij zou iets moeten vasthouden in zijn rechterhand, die is gelijk gesloten. Bij de bevrijding waren de Fransen zeer gul met calvados, cognac, of gewoonweg een fles wijn.

't Is maar een idee hé !

Succes nog met je figuren.

Groeten Rik
 
Bart: eigenlijk is dat niet zo moeilijk, ik heb ze gewoon met de hand geplooid denk ik.
Rik: den boer heeft al een sigaret vast, als'k hem nu nog een fles in zijn handen duw is't precies nen dronkaard :laugh::laugh::laugh:
Merci iedereen voor de reacties ;)

Erwin.
 
Aha, daar is het figuurtje waar de hand bijhoorde...hihihi

Mooi gedaan Erwin...
 
Amaai Erwin , de figuurtjes zien er in ieder geval knap uit.
 
Hoi Erwin, mooie figuurtjes inderdaad, die zullen exact bij je project passen vind ik.
 
Op enkele details na is de Willy klaar voor de grondverf, eindelijk....;)
Het is niet altijd 100%, maar t'was dan ook wel geen simpele PE-kit.
De pics:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Erwin.
 
Van zo een details kan ik echt genieten.
 
Dat is veel PE :O
Zijn die "bumpers" aan de zijkant gesoldeerd?
 
Aardig wat bling op zo`n klein voertuig maar ziet er goed uit allemaal ondanks dat de close up foto`s wel iets laten zien wat je in het echt niet zal zien denk ik.
Ik zal nog wel even die gietnaad van het raan weg halen als je dit intussen al niet gedaan heb ;-)
 
Ongelooflijk knappe Willys jeep, en figuren om u tegen te zeggen, bovendien heerlijk in beeld gebracht ! Top Erwin.
 
Prachtig, prachtig, ben benieuwd naar meer.

Grtz Bart.
 
Merci gasten!
Beyond: ik weet niet zo goed wat je wil zeggen, maar er is niks gesoldeerd.
Ron: wat de gietnaden betreft, die moeten hier en daar nog wat weg gewerkt worden. ;)

Thx, Erwin.
 
pffft erwin jongen. moet deze gemist hebben. heb nu van begin tot het einde al eens doornomen en jawadde jong da's echt knap gedaan hoor. ben benieuwd naar het eindresultaat.

groeten Jonas
 
Hey Erwin, ik bedoelde datgene wat je op de laatste foto kan zien, rechtsonder aan de Jeep..
Maar soit, zonder solderen dus, mooi werk hoor!
 
dat ziet er deftig uit met al die PE erop. Het geeft direct een meerwaarde aan je model vind ik
 
'k moet mij volledig aansluiten met Famo. Prachtige Jeep, de PE verheft je model met meerdere trappen.

Dit zal een mooi voertuigje worden, eenmaal geschilderd. En nog flink wat bepakking erop, meestal reden de jeeps overvol bepakt.

Ik wil U niet ontmoedigen, maar ge hebt nog flink wat werk. ;):nowink:;):nowink:

Veel succes.

Groeten Rik
 
Yo Eric,

Whow...pimped out car!!

Heerlijk strak zeg....jammer dat je dit moet spuiten.

Greetz Nico
 
Zo, nog eens even tijd gevonden om verder te werken aan het dio. Deze update gaat over de Willy jeep die klaar is om op het dio te plaatsen. Het enige dat nog mankeert is de chauffeur, maar deze volgt later.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Erwin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan