Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Match box series 1/76
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Match box series 1/76

Standaard Match box series 1/76

Omdat ik hier nog nieuw ben en nog geen werk heb laten zien.
    Bij deze dus wat van mijn afgewerkte kits .
    ik ben nog maar een beginner op sommige vlakken.
    maar ik heb de meeste technieken geleerd van mijn vader.
    Heb ook een voorkeur aan schilderen met een penseel .
    Ik ben dus vooral bezig zoveel mogelijk matchbox/revell 1/76 kits te verzamelen van militaire voertuigen.
    I hope you guys like it

Sherman Firefly :

Chaffee :

Puma:

Sd.Kfz.251/1 AUSF.B

Churchill Avre:

krupp protze:

Standaard

Mooie modelletjes, en netjes afgewerkt

Standaard

ik heb altijt een zwak gehad voor de heel mooie ondergrondjes die er bij zaten.

knappe dinges hoor laat de oude bouwdozen maar van onder het stof komen want ze zien er heel mooi uit

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn mooie modellen hoor!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

zeer mooi hoor, die stenen muur is dat zo aangekocht of hoe heb je deze gemaakt?
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Ja ik kan mij deze modelletjes nog wel herinneren jammer dat ze zo niet meer gemaakt worden met die diorama's.
    Deze zijn wel heel mooi gebouwd.

Gr
    Dirk
    Lang leven de uitvinder van het mes

Standaard

de ondergrondjes zaten er vroeger gewoon bij en ze waren ook mooi afgewerkt vond ik

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

bedankt voor de reacties
    De standaard diorama's zijn mooi maar hebben toch wat extra details nodig , de boom bij de chaffee is bvb een van model treintjes.
    En de blaadjes op de grond zijn eigenlijk gedroogde kruiden voor de keuken.
    De stenen muur is bijgeleverd maar ik heb zelf de mortel toegevoegd door opvul gips van de gamma te mixen met grijze verf en de muur te voegen hiermee met met behulp van een tandenstoker.
    Voor diegene die interesse hebben deze kits zijn terug te vinden (somige zijn wat moeilijker) in het huidige gamma van revell (let op 1:76)
    Nu ben ik bezig met de M16 halftrack die je kan zien bij projecten rollend militair.
    Laatst gewijzigd door Thorstein; 08-12-11 om 17:18

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorstein Bekijk bericht
    ...
    Voor diegene die interesse hebben deze kits zijn terug te vinden (somige zijn wat moeilijker) in het huidige gamma van revell (let op 1:76)
    Leuk, alleen jammer voor mij van de schaal

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten