Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Match box series 1/76
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Match box series 1/76

Standaard Match box series 1/76

Omdat ik hier nog nieuw ben en nog geen werk heb laten zien.
    Bij deze dus wat van mijn afgewerkte kits .
    ik ben nog maar een beginner op sommige vlakken.
    maar ik heb de meeste technieken geleerd van mijn vader.
    Heb ook een voorkeur aan schilderen met een penseel .
    Ik ben dus vooral bezig zoveel mogelijk matchbox/revell 1/76 kits te verzamelen van militaire voertuigen.
    I hope you guys like it

Sherman Firefly :

Chaffee :

Puma:

Sd.Kfz.251/1 AUSF.B

Churchill Avre:

krupp protze:

Standaard

Mooie modelletjes, en netjes afgewerkt

Standaard

ik heb altijt een zwak gehad voor de heel mooie ondergrondjes die er bij zaten.

knappe dinges hoor laat de oude bouwdozen maar van onder het stof komen want ze zien er heel mooi uit

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn mooie modellen hoor!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

zeer mooi hoor, die stenen muur is dat zo aangekocht of hoe heb je deze gemaakt?