Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Bouwen van mijn modelbaan op zolder [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 83

Discussie: Bouwen van mijn modelbaan op zolder [wip]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Begint al aardig wat spoor op de tafel te komen liggen
    Maar ik heb een vraagje; Is dit een proefopstelling?
    Ik vraag dit omdat ik zie dat je verschillende soorten hout gebruikt, en als ik goed zie, dan zijn ze niet allemaal even dik?
    Ook zie ik geen bevestigingen van de planken op je frame? Geen schrik dat het teveel zal trillen??
    En je hebt daar ook een wissel die vlak voor een oprit ligt, en deze ligt daardoor niet mooi vlak (zelfs een beetje aan het zweven), en volgens mij zal dit gegarandeerd problemen geven in de toekomst i.v.m. ontsporingen op die plaats...

Wens je werk niet te bekritiseren hoor, het zijn gewoon enkele opmerkingen
    je heb voledige juist dit is maar een proefopstelling om jullie enig gedacht te geven hoe de modelbaan er zal uitzien
    groetjes JP

Standaard

Als oude modelspoorder, volg ik in stilte en......... GENIET!
    Grtz,

Dominiek

Standaard

Super project... ooit heb ik de keuze moeten maken tussen modelspoorwegen en RC-schaalheli's (zoek er geen verband tussen hé). Uiteindelijk was het de RC-microbe die het hardst heeft gebeten. Kiezen voor beide was helaas niet mogelijk, wegens in dit leven te weinig tijd en vooral te weinig centen... want beide diciplines zijn euro-slokops!
    Niet tegenstaande is de liefde voor modelspoorwegen nog meer dan latent aanwezig. Met grote interesse ga ik bijgevolg dit project in stilte volgen.

Heligroeten en succes ermee,

Nick

Standaard

hallo
    even een woordje over de bouw, lig spijtig even stil door het feit dat ik bezig ben met de bouw van de amergio vespucci, heb dat een beetje onderschat
    daar ik bezig ben met de romp te plamuren en schuren en schilderen, en dat neem meer tijd in beslag dat eigelijk gedacht had;
    maar geen getreur binnenkort begin ik ook terug aan de baan en zal ik terug fotos maken van de werken
    P.S het is ok wat koud op de zolder
    gr. jp

Standaard

Ik blijf volgen
    Tijd speelt geen rol

Standaard

Ja daar zou ik mijn hartje kunnen bij ophalen hé. Van mij zou het vol staan van de elektronica.

groetjes Rik

Standaard

hallo terug weg geweest binnen kort enkele foto van de baan in aanbouw groetjes

Standaard

Ook erg benieuwd, hier zouden er wat meer met treinen mogen verschijnen (jaja Jan (ikke dus), waarom begin je er zelf niet aan?), ik heb namelijk een tiental loc's en een veelvoud van dat in wagons plus ettelijke meters spoor van Marklin al meer dan 30 jaar in grote kartonnen dozen zitten. Deze zijn al verscheidene keren verhuisd, en de laatste keer naar Rusland (dat was het eerste wat ik ingepakt had), ze moeten al een klein fortuin waard zijn, maar ik doe ze toch nie weg!!!
    Maar och, ik heb nog zoo veel te doen, 't zal voor volgend jaar zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janochek Bekijk bericht
    ... hier zouden er wat meer met treinen mogen verschijnen (jaja Jan (ikke dus).....
    Ik heb hier ook een aardige verzameling van materiaal staan, maar ik moet in mijn hobbyruimte eerst nog een vochtige muur behandelen, en dan nog tijd vinden om er aan te beginnen....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Ik heb hier ook een aardige verzameling van materiaal staan, maar ik moet in mijn hobbyruimte eerst nog een vochtige muur behandelen, en dan nog tijd vinden om er aan te beginnen....
    ik weet wat je bedoeld, was bij mij het zelfde, kom er nog bij dat ik met de twee procecten bezig ben, trein & schip plus vind ik dat je er ook met volle goesting moet aan werken aanders ben je niet goed bezig en is het resultaat niet altijd wat het moet zijn

Standaard

hallo hier enkele fotos na veel zweten, zwoegen en zeker nadenken hoe het zou moeten zijn

Standaard

Zo laat maar eens horen wat jullie hiervan vinden Groetjes JP

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Amaai, dat is pas een serieuze baan in wording.
    Hoeveel meter baan heb je daar liggen?

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten