Hoofdsponsor

Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.

the--mouse

Administrator / V.I.P
Administrator
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
5.655
Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

In dit topic komen alle namen en modellen te staan.
Je kan je inschrijven door een topic te openen met het model dat je gaat maken.
Vermeld merk, schaal, e.d. in je topic en niet te vergeten de link met het witte doek:D


Kandidaat - Model - Film

* Mobogirl - Apache AH-64D Longbow - Wings of the Apache aka "Firebirds"
* Markske - A-4E skyhawk - Top Gun Gestopt i.v.m. levering onderdelen
* Lex - B-17F Memphis Belle - Memphis Belle ( de wedstrijd verlaten i.o.m. de jury
* Dempsey - VW Kever - Herbie ( de wedstrijd verlaten i.o.m. de jury)
* Petra - R.M.S. Titanic - Titanic
* Modelbouwerke - '59 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible - "Breathless"
* Nils - P-51B Mustang - "Aces: Iron Eagle III"
* Mind-9 - Snow speeder - Starwars The empire strikes back
* PA FIFI- Plymouth Fury - "Christine"
* Christophe - UD4 Cheyenne Utility Dropship - Aliens.
* Michel - Fiat 500F - Moordwijven
* Beyond - Shelob's lair - Lord Of The Rings
* Ron - Omega class destroyer - Babylon 5 ( de wedstrijd verlaten i.o.m de jury)
* TomPattyn - diorama Batlle of Britain - Batlle of Britain.
* Bubblegum - 1/5 garden diorama - Memoirs of a Geisha
* Hooy - F14 - Top Gun
* Debart - Ferrari F430 Spider - Miami Vice.
* PaperShaper - Batmobile Tumbler - Batman begins (2005)
* Doomwad - Porsche - Death Race (2008')
* Camaro69 - Chevelle ss - The Fast and the Furious
* Hugemikes - mercedes 300sl roadster - viva las vegas 1964/ charlies angels 2000
* Bert65 - Millennium Falcon - Star Wars
* Vake Pompier - revell bus - Mutiny on the buses Ϯ
* Witness - corvette van 69 - San Francisco International
* Amazone - Dio Saving Private Ryan 1:35 - Saving Private Ryan
* Trobwal - Diorama The Matrix - The Matrix
* Camaro69 - 1995 Mitsubishi Eclipse - The Fast and the Furious #model nummer 2#
* Jiver - 'American werewolf - 'American werewolf in London'
* Scalemarc - KAWASAKI GPZ 900 NINJA - TOP GUN
* Debart - Bandit's Transam - Smokey and the Bandit #model nummer 2# ( de wedstrijd verlaten i.o.m de jury)




Fred
 
Laatst bewerkt:
Hallo Fred ik schrijf me in voor de wedstrijd.
Daar ik samen met mijn man besloten heb om definitief huisvrouw te worden zal ik kunnen mee doen.
Het model word de USS arizona die werd gebruikt in de film pearl harbor.Zij was ook in realiteit actief te pearl harbor.
Zij is van de schaal 1/200 en is van trumpeter.Er zal aftermarket materiaal aan te pas komen.

Met beleefde groet.Lisette .
 
Intressant mobogirl , maar voor de beschieting of na de beschieting door de japanners ?
 
Hoi Fred ik ook he ik schrijf me in met de Mustang uit Deathrace (ben er nu toch mee bezig) laat me even weten of mijn bestande topic dan moet worden verplaatst of doen jullie dat ?

Heel leuk thema dit.

Gr
Dirk
 
yep dat bedoel ik .... sneaky waren die japanners en sloom de amerikanen
 
hihi ah der voor he , de ganse boot he , niet eentje in stukjes he

tis een hele uitdaging voor mij , was gestart met een tanker en de ms victory te bouwen , maar door omstandigheden nog niet kunnen afwerken .
nu heb ik meer tijd , en zal mijn eerste bouwproject zijn dat ik zal afbouwen
 
Hoi Fred ik ook he ik schrijf me in met de Mustang uit Deathrace (ben er nu toch mee bezig) laat me even weten of mijn bestande topic dan moet worden verplaatst of doen jullie dat ?

Heel leuk thema dit.

Gr
Dirk

Helaas kan ik je inschrijving niet goedkeuren Mind-9.:(
Je bent al met dit project bezig en zou dus een voorsprong hebben ten opzichten van de andere deelnemers.
Het is echt de bedoeling om op 1 Januari met een nieuw project te starten zodat iedereen dezelfde kansen/bouwtijd heeft.

Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey fred kan ik mijn project van Bummblebee (Transformers) verhuizen naar hier.... ik heb eigenlijk nog maar juist het stuur samengekleefd dus is echt het enige dat ik er al aan gedaan heb.... btw is papierbouw.... het topic is gestart in papierbouw.... anders zoek ik wel een alternatief :)
 
hey fred kan ik mijn project van Bummblebee (Transformers) verhuizen naar hier.... ik heb eigenlijk nog maar juist het stuur samengekleefd dus is echt het enige dat ik er al aan gedaan heb.... btw is papierbouw.... het topic is gestart in papierbouw.... anders zoek ik wel een alternatief :)

Ik kan bij jou niet anders reageren dan bij Mind-9 helaas.

Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fred, je verward mij met Dirk (mind9)
 
Ik ga me ook inschrijven voor deze wedstrijd.

Ik ga voor een A-4E skyhawk en als ik het nodige bij elkaar krijg zal het 1/32 worden van trumpeter.
In het slechtste geval wordt het 1/48 van hasegawa.
De link naar de film is de beroemde film TOP GUN.
En wel het vliegtuig van Jester deze bestaat echt dus voor mij dik in orde.
Hier een tekening van wat het moet worden.

resizeimage_manager.jpg

Mark
 
Ik zou me ook graag inschrijven voor de wedstrijd met de B-17F Memphis Belle.
Schaal ben ik nog niet over uit of het de 1/72 Academy of de 1/48 van Revell wordt.
Ik weet alleen niet of ik het ga redden qua tijd aangezien we een flinke 1:1 bouwklus hebben later dit jaar!
Maar ga er wel alles aan doen!
 
Ik zou me ook graag inschrijven voor de wedstrijd met de B-17F Memphis Belle.
Schaal ben ik nog niet over uit of het de 1/72 Academy of de 1/48 van Revell wordt.
Ik weet alleen niet of ik het ga redden qua tijd aangezien we een flinke 1:1 bouwklus hebben later dit jaar!
Maar ga er wel alles aan doen!

Uit welke film komt deze Lex?

Fred
 
Ok Fred dat begrijp ik zou inderdaad niet eerlijk zijn ik zoek even in mijn verzameling alvast bedankt.

Gr
Dirk
 
Mooi model heb je gekozen , ik heb die film wel duizend keer gezien , blijft goed !! die rol van Michael Ironside past goed bij hem . http://www.youtube.com/watch?v=fGeiL1uhMxU

en wie doet de F-14 A of de MiG-28s

Ik was eerst aan het denken om de F-14 te doen,
Maar vondt het eigenlijk jammer om er decals op te plaatsen die niet van een echt sqadron zijn,
Dit is in het leven geroepen voor de film,
De Mig-28 is eigenlijk een F-5 en daar net het zelfde princiepe met de decals,
Ik wil een model neerzetten dat echt heeft gediend en er later nog een wedstrijd mee kunnen doen,
De A-4 heeft echt zo gevlogen voor de film en er na,daarmee dat men keuze daarop gevallen is,

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan