Hoofdsponsor

Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze kit is wel te koop !! 1/72 wel iets duur maar goed te gebruiken in deze combinatie :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250949599833 en met een apc 1/72 uit de laadruimte http://www.ebay.com/itm/1-72-scale-...085?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6dab83b5

Knap gevonden Bubble, en het is verleidelijk, maar ik zou toch liever volledig scratchen. Je hebt het mij niet gemakkelijk gemaakt hoor. Dat wordt weer slecht slapen deze nacht. :@ Zou ik het toch kopen of niet...Het is wel duur dus dat schrikt wel af, maar langs de andere kant is het iets dat niet zo makkelijk te vinden is denk ik. Ik ga toch scratchen denk ik.
 
Dat ziet er een leuke kit uit, wordt een mooi dio, zie ik van hier ;)
 
Machtig he,zullen hoop ik meer inzendingen komen dan de sixties wedstrijd.Ik ga ook weer mee dingen maar wacht nog op het goede materiaal he Fred.
 
We wachten gewoon af Patje. Het is nog héél lang voor het 31 oktober 2012 is :D

Fred
 
ik zou me ook graag inschrijven .
met een f14 uit de film top gun
attachment.php
 
Hoi,

Ik zou me graag willen inschrijven met de Ferrari F430 Spider van de film Miami Vice.

attachment.jpg

attachment.jpg

De doos is niet van mij, moet hem nog kopen.
 
Mooie auto hoor, welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Hallo,

Ik zou ook graag deelnemen aan de wedstrijd. Maar ik blijf wel trouw aan het materiaal waar ik altijd mee werk: papier.

Het model waarmee ik wil deelnemen is de Batmobile Tumbler uit Batman begins (2005) met Christian Bale in de hoofdrol.
De schaal van het model is 1:12, maar misschien vergroot ik hem naar 1:9 (als de opbouw van het model dat toelaat tenminste).

Hier een paar foto's van het origineel:

attachment.jpg

attachment.jpg

Groeten,
Joost
 
Ben erg benieuwd hoe je dit gaat pakken Joost, ben zéér geïnteresseerd daar in.

Welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Al 20 mooie inschrijvingen en nog maar 10 nachtjes slapen!

Fred
 
Als het goed is komt mijn ferrarri vandaag of morgen binnen, dan kan ik ook een topic openen.
 
Hallo allemaal.
Ik wens me in te schrijven voor deze wedstrijd,het word een wagen en zal de porsche zijn uit de film death race van 2008 met Jason statham in de hoofdrol.
Hiervoor zocht ik een tijdje naar een gapaste model of de body ervan,van een porsche 911 van 1990.Dankzij onze collega B-art ben ik uit eindelijk aan het gapaste model geraakt.Het gaat hier om een model op de schaal 1/24 van fujimi.Het is een doos die reeds is geopend maar waar niks is samen gelijmd.Het enige is dat er een laag primer over de body is gespoten(die ik dan er af haal want moet deze gaan zagen en herbouwen)Het project bestaat erin om de body van deze porsche zodanig te bewerken tot men volgend model verkrijgt,zie foto's.

attachment.jpg
dit is de bewuste wagen die ik overkocht van B-art
attachment.jpg
ook deze onderdeeltjes zullen ovenreiniger krijgen want tenslotte beginnen we van nul nietwaar(mits goedkeuring van de jury)
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
Dit model zal ik trachten te verkrijgen met de nodige aftermarket spullen uiteraard zoals styreen en metalen.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
En als laatste de dvd cover
/www.coversdaddy.com is de bron van deze foto.
attachment.jpg
Zo ik hoop dat ik mag meedingen
alvast succes aan de andere mede dingers;)
 
Hallo allemaal

Na akkoord van de jury stel ik volgend model voor om in de wedstrijd te bouwen.De apache ah64 uit de film wings of the apache aka firebirds.Met Tommy Lee Jones en Nicolas Cage van het jaar 1990.

De doos is een italeri model en zal worden aangepast tijdens de wedstrijd om de helikopter uit de bewuste film te verkrijgen.
Vanavond zet ik de fotos van de boxart en de inhoud.


attachment.php

Ja kon niet wachten he ;)

Zoals belooft de overige foto's
attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php

zo dat is dus definitief de keuze die ik maak en ga bouwen he.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan