Hoofdsponsor

Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit word mijn projectje voor de wedstrijd.

De Plymouth Fury uit de film "Christine"
Mijn bedoeling is alvast om een dio te maken.

attachment.jpg
 
Een van mijn favoriete boeken van Steven King en een geweldige film!

Welkom in de wedstrijd!

Fred
 
Aan iedereen al veel succes gewenst,stuk voor stuk al echt de moeite zie ik hier.Ik zoek nog steeds naar een goede body voor mijn wedstrijdmodel die ik zou willen inzenden.
 
Inderdaad maar is een ander model(jaar)
Christine is het model van '58.
 
Amt heeft deze uitgebracht.

attachment.jpg
 
Dan moet ik eens even zoeken.
E-vilbay is the place to be.

@ the-Mouse, waarschijnlijk lag die op dezelfde zolder als de mijne ;)
 
Ik heb beslist om met dit space tuig mee te doen aan de wedstrijd.
Namelijk de UD4 - Cheyenne Utility Dropship uit de film Aliens. (de tweede film uit deze reeks) Vooral omdat dit een van mijn favoriete filmreeks is.

Aangezien er hiervan geen kit te koop is gaat alles gescratched moeten worden. Ik heb op het net toch heel wat info kunnen vinden om dit te kunnen maken.
In welke setting ik dit ga plaatsen weet ik nog niet. Daarvoor ga ik de film nog eens goed bekijken. Het moment dat die uit het moederschip naar beneden valt is wel leuk, of net voordat hij neerstort kan ook.
Hier enkele foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
veel scratch deze wedstrijd, wordt allemaal al heel spannend...
 
Dat is ook weer een mooie Christophe, welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Ik ga meedoen met een klein projectje, het gaat me niet om te winnen.
Ik moet het wel klaar zien te spelen tegen eind maart want ik ga het bouwen voor m'n moeder die zot is van dit wagentje.
Ik was dat zoiezo van zin en nu blijkt dat deze ook in meer dan 200 films voorkomt :)

Het betreft een fiat 500F. Ik ga het in oderstaand kleurtje steken zoals in de film 'Moordwijven' uit 2007:

i173681.jpg
 
Bij deze wil ik mij dan officieel inschrijven voor de wedstrijd, het gaat inderdaad, zoal GUnit al geraden had, over Shelob, de spin uit de film LotR (Lord of the Rings).
Alle info hierover zal ter beschikking staan in het topic die ik nog zal aanmaken als ik goedkeuring krijg van de mods van dienst :8

Naam: Shelob's lair (LotR)
Schaal: 28mm
 
Dat is een leuk en klein autootje Michel, ga je deze ook zo boven de gracht hangen?

Welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Ben erg benieuwd wat je daar van gaat maken Beyond!

Welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Boven het water ga ik hem niet hangen Fred. Dat is me iets te gewaagd ;)
 
Op verzoek van Mobogirl haar inschrijving veranderd van de Uss Arizona naar een Apache helikopter uit de film Firebirds.
( Reden bekend bij de jury ;) )

Ook dat is een mooi model Liseke dus veel succes met de bouw.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan