Hoofdsponsor

Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga eens in mijn stash rondneuzen.

Jongens, nu schaam ik me toch.
Wat ik terug gevonden heb in mijn stash is om door de grond te zakken.
Ik heb inderdaad een '59 Cady.
Maar foto's zeggen meer dan 1000 woorden.

Zo ziet mijn box eruit.:08:
main.php


main.php


Maar gelukkig is de inhoud, voor zover ik kan zien, nog intact.
Hier en daar een onderdeel van de sprue, maar geen brokken die niet gemaakt kunnen worden.
Alles even in een passende schoendoos gedaan.

main.php


Bij deze wil ik me dus inschrijven.
 
ik wil me ook inschrijven, als What-if liefhebber is dit 1 van mijn favoriete thema's.
heb eens gekeken wat ik allemaal in the kast heb zitten.
ging anders een Seaking maken uit "Windkracht 10, maar de beide seakings die ik ga bouwen hebben niet in de film gespeeld.
had dan gedacht aan de HSS-1 uit de oude BRT TV serie 'Midas", maar dat telt vast niet mee.

heb dan deze tegen gekomen en besloten erbij te gaan.
het word een P-51B Mustang (Revell, schaal 1/72) opgemaakt als een Messerschmitt Bf109 uit de film "Aces: Iron Eagle III".
heb deze film een 15 jaar gelden opgenomen op video, en dacht net aan die P-51 die erin meespeelde.


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=q6ySXWNJDfo
De hele film :D : http://video.google.com/videoplay?docid=-1010062585427577387#

info: http://www.impdb.org/index.php?title=Aces:_Iron_Eagle_III

AIE3_P-51_3.jpg
 
Dat is met recht een oudje Erik, in welke berg lag die:nowink::nowink:

Welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Mooie inschrijving Nils, welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Ik ga zeker meedoen met de wedstrijd, maar ik ben nog aan het brainstormen wat ik precies ga maken. Het zal in ieder geval een dio zijn dat een scene uit een film voorsteld.
 
Ik ben benieuwd Christophe.
Hopelijk heb je met de 10 maanden wat meer tijd dan met de BoxCar.

Fred
 
Ok mensen dit zal mijn project worden,
De Snow speeder uit Starwars The empire strikes back.
Rebspeeder_swenc.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=tLRP2a9IpM4
Dit model ga ik op de figuren na helemaal scratchen in schaal 1/24 studio scale dus (in deze schaal worden de meeste modellen gemaakt voor de special effects).

Gaat een groot project worden dus zal de tijd nodig hebben heb de spullen (styreen,messing,etc) besteld kan ik 1 Jan meteen beginnen.

Wens iedereen succes met zijn of haar project.

Gr
Dirk
 
Gaaf ding Dirk (mind-9), dit project toegevoegd aan de inschrijvingen.
Veel succes er mee.
 
Het ziet er naar uit dat het terug een serieuze wedstrijd zal worden.
 
het word een P-51B Mustang (Revell, schaal 1/72) opgemaakt als een Messerschmitt Bf109 uit de film "Aces: Iron Eagle III".
heb deze film een 15 jaar gelden opgenomen op video, en dacht net aan die P-51 die erin meespeelde.

benieuwd naar de bouw van deze, ga je de p-51b ook backdaten naar de p-51A?
 
Zoals in de regels geschreven staat zouden er wel eens echte prijzen kunnen zijn dit jaar.

Vandaag het bericht ontvangen dat dit ook echt gaat gebeuren:D:D
Er zijn 3 prijzen beschikbaar voor de eerste 3 modellen in de wedstrijd!
( Wat de prijzen zijn blijft nog even een verrassing;);) )

Fred
 
Begin zin te krijgen om mij alsnog in te schrijven voor de wedstrijd, weet echter nog niet of het mij zal lukken om genoeg tijd te vinden om te kunnen modelbouwen :8
Mocht ik alsnog beslissen om mij in te schrijven, dan wordt het iets uit het mooiste verhaal dat ik ooit gelezen heb.
Ik heb het boek voor het eerst gelezen toen ik zo'n 12-13 jaar was, en heb sedertdien bijna alles gekocht wat ik tegen kwam die met het verhaal te maken heeft, het is een hobby op zich geworden....
En ja, er is een film van gemaakt, meerdere zelfs, maar ik hou jullie nog even in spanning welk verhaal het is :D
Een tipje van de sluier wil ik wel lichten,als ik iets zal maken komt er een spin in voor ;)
 
Ik ga ook iets zoeken, kan ik mooi meedoen, lijkt me leuk, ik wet alleen nog niet wat.
 
Een spin ? Dat is dan iets uit LOTR ? Shelob !
 
Ik ben volop aan het zoeken op internet, maar het valt niet mee, dacht zelf aan de boot poseidon van die film, nu nog de boot vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan