Hoofdsponsor

Inschrijvingen voor de wedstrijd "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet "echt" een film maar er zijn meer dan 100 afleveringen van deze serie gemaakt.
Is er van de serie ook een filmversie gemaakt?

Fred
 
Ik zou me willen inschrijven met een Volkswagen Kever... film Herbie. Ik moet nog op zoek naar "de doos" maar ik veronderstel dat een Volkswagen Kever wel te vinden is. Dit wordt dan tevens met eerste model auto... dus een hele uitdaging maar ik heb er zin in.

Schaal enz... komen dan nog wel...

groetjes (als mijn keuze niet geldig zou zijn, dan hoor ik het wel)
 
Ik zou me willen inschrijven met een Volkswagen Kever... film Herbie. Ik moet nog op zoek naar "de doos" maar ik veronderstel dat een Volkswagen Kever wel te vinden is. Dit wordt dan tevens met eerste model auto... dus een hele uitdaging maar ik heb er zin in.

Schaal enz... komen dan nog wel...

groetjes (als mijn keuze niet geldig zou zijn, dan hoor ik het wel)

Als je hem gaat bouwen zoals in de film zal het geen probleem zijn, dus zo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Herbie.jpg
Leuke wagen trouwens :)
 
Ik ga mij er ook aan wagen se.... en wel met "Titanic"

attachment.jpg

voor iedereen welbekend denk ik, zal hem wel volledig maken, dus voor hij begon te zinken...Wilde hem maken nadat hij gezonken was, maar dat zou wat te makkelijk geweest zijn hé, alleen het wateroppervlak hahahahaha... In mijn Topic geef ik er uiteraard wat meer info bij....

groetjes
Petra
 
je kon ook gaan voor het zeebodemgedeelte... een lekker uitleven op het model ...

164358-rare-pictures-of-titanic-exhibited-ahead-of-100th-year-of-its-sinking.jpg
 
Dat is een mooie en een big one , daar kun je iets mooi,s van maken
 
Silenoz, ik weet dat vele van jullie gek zijn van het verweren en roestige dingen en zo, alleen ik zie dat niet zo graag (hoewel het wel een kunst is hoor wat jullie doen)
dus wordt het Titanic is zijn volle glorie... ;););)

Bubblegum, inderdaad 67 cm lang en het is de bedoeling dat de verlichting binnen het gaat doen ook... Heb hier een expert zitten wat betreft dit hé hihihi
 
Ik ga mij er ook aan wagen se.... en wel met "Titanic"
groetjes
Petra

Die ga ik direct in het lijstje zetten :), ben toch benieuwd of je het zo gaat doen als op de foto van Silenoz ;).
 
Ik zal mij eens wagen aan de knight Rider van de film

attachment.jpg

groetjes Rik
 
Hey Rik.
heeft deze meegedaan in een film?
Ik geloof dat de K.I.T.T. uit de films een moderne mustang is.
 
Ik leer steeds bij.
 
je ziet Jelle, je bent nooit te oud om te leren hé hahahaha
 
Ik zie hier weer mooie inschrijvingen voorbij komen!!!
Rik (van Petra) Ik zet deze erbij hoor.

Fred
 
Ik ga eens in mijn stash rondneuzen.
Normaal moet daar iets tussenzitten om nu eens boven te halen.
Een '59 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible.
Misschien beter bekend uit de film "Pink Cadillac".Als hij er tussen zit, straks een extra inschrijving.
 
Hier gaan mooie zaken paseren denk ik.
Ben benieuwd wat er nog gaat bijkomen.
Ik heb nog wel een paar ideeen maar zal eerst moeten zien of ik er geraak kwestie tijd.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan