Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd 2012 "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je je inschrijven voor 1 januari? Of kan ik mij ook nog later inschrijven , februari bv.

Ben nog maar net nieuw op forum hier ,dus op die paar dagen die ik nu nog heb ga ik niet meteen iets gevonden hebben waar ik echt zin in heb om te maken.
Het thema spreekt mij wel aan, mijn 2 hobby's samen voegen zie ik wel zitten, aangezien ik ook een echte film freak ben
 
Moet je je inschrijven voor 1 januari? Of kan ik mij ook nog later inschrijven , februari bv.

Ben nog maar net nieuw op forum hier ,dus op die paar dagen die ik nu nog heb ga ik niet meteen iets gevonden hebben waar ik echt zin in heb om te maken.
Het thema spreekt mij wel aan, mijn 2 hobby's samen voegen zie ik wel zitten, aangezien ik ook een echte film freak ben

Je kunt je ook na 1 januari nog inschrijven, echter de einddatum staat wel vast.
Als je een leuk model hebt gevonden kun je daar dus ook vanaf februari mee beginnen, maar heb je gewoon een maand minder tijd het af te bouwen.
Dus zoek maar wat moois uit :).
 
Nee dus Vake pompier, die kan dus inderdaad niet meedoen als deze al gebouwd is.
Het gaat om een wedstrijd en 1 van de regels is dat het model gebouwd wordt tussen 1 januari 2012 en 31 oktober 2012.

Fred
 
Mag ik meedoen met de londen bus van revell uit de lang geleden britse tv serie onn the busses.
 
Als deze in een film gebruikt wordt mag je van mij hiermee meedoen hoor Vake.

Fred
 
Het is de eerste maal dat ik met zoiets meedoe ,is het nu de bedoeling om foto's te posten van de bouw of wat ?
 
Inderdaad Vake dat is een van de voorwaarden die we als mededingers moeten gaan doen he,ook de boxart es tonen is een van deze voorwaarden bij een bouwverslag
Sta me toe u even op weg te helpen door je de volgende link te geven,dat zijn de regels der wedstrijd,spaart de moderator weer wat werk uit.

http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=6604
 
Het is de eerste maal dat ik met zoiets meedoe ,is het nu de bedoeling om foto's te posten van de bouw of wat ?

Inderdaad Vake, zoals Doomwad en Hugemikus al aangeven is het juist de bedoeling een eigen bouwverslag te starten en daarbij natuurlijk foto's van de vorderingen te plaatsen.
 
Hé jongens, een klein probleempje.
Gelieve even mijn topic "Pink Cadillac #42" te lezen en jullie mening te geven.
Alvast bedankt.
 
Dus als de jury het niet erg vindt pas ik de titel en de kleur van de auto een beetje aan en is het probleem opgelost.
Deze wagen zoals ik hem bouw komt voor in de film "Breathless" uit 1983 en word daar gebruikt in een achtervolgingscene.
En niet roze maar rood.

Eric, als dit voor jou geen probleem is zal ik het aanpassen. Wel jammer van die rose caddy maar ja.......komt er een mooie rooie voor terug:D
Alleen de film hoeft maar veranderd te worden dus.

Fred
 
Ik heb het aangepast Eric en een vermelding in je topic gezet. Succes verder met de bouw!

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan