Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd 2012 "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.

the--mouse

Administrator / V.I.P
Administrator
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
5.655
Hier kan je al je vragen kwijt over de wedstrijd 2012 "Hollywood Boulevard"

Fred
 
Fred man,moeten de wedstrijd modellen of wat dan ook enkel worden gemaakt van films die in hollywood zijn gemaakt???
 
Nee hoor Patje, de modellen moeten Film gerelateerd zijn.
Hollywood Boulevard is juist een naam.

Fred
 
Ik heb een idee voor mee te doen maar het zal een vliegtuig zijn.
Nu men vraag moet deze dezelfde markeringen dragen als in de film of mogen het er ook andere zijn?
Het zit zo dat dat sqaudron in het echt niet bestaat en ik eigenlijk geen zin heb om men model zo te verknoeien dat ik er geen westrijd nadien mee zou kunnen doen.

Alvast beankt.

Mark
 
Dat is een goede vraag Mark

Gezien de regels van het spel zou ik zeggen dat deze de film markeringen zou moeten dragen:(
Ik heb de vraag even bij de andere mod's geparkeerd en kom zo snel mogelijk met een antwoord.

Fred
 
Dat is een goede vraag Mark

Gezien de regels van het spel zou ik zeggen dat deze de film markeringen zou moeten dragen:(
Ik heb de vraag even bij de andere mod's geparkeerd en kom zo snel mogelijk met een antwoord.

Fred

Ik denk dat ik het probleem kan oplossen door een ander kit te bouwen.
Ik ga nog even verder zoeken en laat zeker iets weten.

Mark
 
Zo, dat hebben we even over gebrainstormd en het volgende is daar uit gekomen:

Het moet wel zo zijn als in de film, anders krijg ik allerlei vragen of er b.v. ook een groene "General Lee" gemaakt mag worden.:D:D

Om misverstanden te voorkomen dus: Ja, het moet zoals in de film zijn.

Fred
 
Petra, dat staat in het reglement:sleep: maar van 1 Januari tot 31 Oktober dus 10 maanden

Fred
 
ik heb een vraag, mag het ook modellen zijn die in TV series hebben gespeeld, of is het uitsluitend film?
 
Zo, dat hebben we even over gebrainstormd en het volgende is daar uit gekomen:

Het moet wel zo zijn als in de film, anders krijg ik allerlei vragen of er b.v. ook een groene "General Lee" gemaakt mag worden.:D:D

Om misverstanden te voorkomen dus: Ja, het moet zoals in de film zijn.

Fred
Ok bedankt ik ga kijken voor ets anders.

Mark
 
Van de moderne versie is er een film gemaakt.
 
Er zijn er 2 van gemaakt... "Knight rider 2000" en knight rider 2010"...dus denk dat het geen probleem zal zijn...

Nu nog iets voor mij zoeken se... :P:P:P

groetjes
Petra
 
ik zoek ook nog eens mee te doen maar weet nog niet wat. ik moet er nog eens goed over nadenken. dus kan het zijn dat ik me iets later inschrijf want het zal nooit niet groot worden want heb volgend jaar nog genoeg te bouwen.
ik heb al wel iets in mijn hoofd maar moet nog zien hoe ik het ga uitwerken het gaat waarschijnlijk van de film saiving privat rian komen een kleinig heidje dus met 1 of 2 figuren op een klein ondergrondje als dit toegelaten is ?
 
Een dio uit de film Saving Privat Ryan is natuurlijk toegestaan Dirk.

Fred
 
Het begint een mooi gevarieerd contest te worden fred !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan