Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd 2012 "Hollywood Boulevard"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een leuke site ontdekt voor de autoliefhebbers onder ons.
Daar kan je rustig nakijken of een voertuig dat je wil bouwen in een film heeft meegespeeld of niet.
En er zijn al zeer veel films gemaakt zene.
Het betreft een onderdeel van de site van IMDB, de filmsite bij uitstek, IMCD (internet movie car database).
Keuze zat jongens.
Ik denk dat ik eens voor een truck ga of zo. ;)
 
Er zijn er 2 van gemaakt... "Knight rider 2000" en knight rider 2010"...dus denk dat het geen probleem zal zijn...

Nu nog iets voor mij zoeken se... :P:P:P

groetjes
Petra

Drie films, je vergeet "Knight Rider" zonder jaartal, was de laatste.
De originele KITT doet er wel niet in mee dacht ik.
In geen enkele film.
Gaan over de nieuwe KITT.
 
Ik zou mij willen inschrijven, maar helaas is er (nog? :8 ) geen film gemaakt over mijn atelier/modelbouwruimte, en is het ook nog eens op schaal 1/1 :))
Maar ik hoop wel dat ik tegen de einddatum van de wedstrijd deze ruimte zal kunnen inwijden, en dan doe ik waarschijnlijk terug mee aan het modelbouwen op het forum :)

Ik wil wel al alle deelnemers suk6 wensen in 2012 met hun inzendingen.
 
Drie films, je vergeet "Knight Rider" zonder jaartal, was de laatste.
De originele KITT doet er wel niet in mee dacht ik.
In geen enkele film.
Gaan over de nieuwe KITT.

het is ook de nieuwe KITT die we hier hebben liggen...Rik zet er later deze avond wel een foto bij , bij zijn inschrijving...
 
Als je inschrijving word aanvaard, mag je dan al een topic aanmaken?
 
Ja, Wat mij betreft mogen de mensen die zich ingeschreven hebben een topic starten.

Vermeld in je topic:

Model, merk, schaal.
Een klein stukje geschiedenis van de film waar je model uitkomt.
Eventueel foto's van boxart en box inhoud.

LET OP!! Nog niet beginnen hé! ;);)

Fred
 
Tom Cruise maakt 'Top Gun'-sequel

Tom Cruise heeft bevestigd dat hij aan een sequel van 'Top Gun' werkt, de actiefilm uit 1986 waarin hij een gevechtspiloot speelt.

"We willen een film in dezelfde toon als de eerste en hem ook op dezelfde manier draaien", verklaart Cruise. Tony Scott, die 'Top Gun' regisseerde, zal ook de sequel regisseren, maar het is weinig waarschijnlijk dat scriptschrijver Chris McQuarrie opnieuw in de pen zal kruipen. Hij is namelijk volop bezig met de regie van 'One Shot', met Cruise in de hoofdrol.

Producer Jerry Bruckheimer springt wel weer op de kar. Cruise: "Jerry en Tony en ik hebben nooit gedacht dat het zo ver zou komen. Tot mensen met ideeën kwamen aanzetten die er ons zin in lieten krijgen. Het is van 'Days of Thunder' geleden dat ik met Tony een film heb gemaakt". (lb)
zo toch iets om naar uit te zien se :-)


is er toevallig iemand die de decals kan vinden die bij de f14 horen ?
dan denk ik dat ik me inschrijf met de f14 ?
ale ben nog aan het denken ze ;-)
 
dat worden hier mooitjes. krijg ook zin om mee te doen, maar weet nog niet of ik het ga halen, volgend jaar redelijk wat op stapel staan van wat ik zou willen maken en afwerken..., nu als ik meedoe is het met een warrior vanuit de 2-delige miniserie warriors, of telt dit niet mee?

http://www.imdb.com/title/tt0119873/

aag.sized.jpg
 
Dit is niet echt een film hoor Silenoz, is deze niet ergens in een film gebruikt misschien?

Fred
 
Als je je hebt ingeschreven voor de wedstrijd, moet je dan eerst een PB krijgen waarin je aanvaard wordt zodat je je topic kunt aanmaken?
 
Nee hoor Tom, Ik ga je erbij zetten, welkom bij de wedstrijd.

Fred
 
Mag er meer dan één model gemaakt worden?

Mark
 
Ik heb me nu ingeschreven met een model van de film top gun.
Maar heb nog een ander model van een andere film die ik zou kunnen bouwen.
Dus eigenlijk zou ik dan twee topics hebben.

Mark
 
Als je daar de tijd voor heb, geen probleem lijkt mij.
Ga je dan twee modellen tegelijk maken? Of juist een voor een?

Fred
 
Ik denk één voor één.
De A-4E heb ik reeds in men bezit de andere zou ik einde januari in men handen hebben.
Ik heb geen idee hoeveel werk daar gaat inkruipen dus ik zal wel zien hoe het gaat verlopen.
Ik vraag het maar liever.
Want anders moest ik een keuze maken(die had ik al wel)

Alvast bedankt.

Mark
 
Het lijkt mij het meest voor de hand liggend dat je eerst 1 model afmaakt.
Als je dan nog tijd over hebt mag je wat mij betreft een 2de inzending starten.

Fred
 
Het lijkt mij het meest voor de hand liggend dat je eerst 1 model afmaakt.
Als je dan nog tijd over hebt mag je wat mij betreft een 2de inzending starten.

Fred
Zo was ik vanplan om te doen dan ben ik zeker dat er toch een afgeraakt hahahaha.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan