Hoofdsponsor

1/24 `49 Mercury [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig heb je niet opgegeven.
Het is een prachtmodel geworden.
 
sluit mij bij de gasten aan : strak spuit werk , zeer net afgebouwd en een schijnend glans er bovenop
dat is top gebouwd Ron

deze mag veel lof in je vitrine kast aankleden

Tom
 
Supermooi, Ron.

Toch nog een vraagje:
Plaats jij Bmf voor of na het polijsten?
 
Mannen en dames bedankt voor de positieve reacties op dit lastige Murphy project.

Zillion is gewoon het standaard chroom van de kit en inderdaad het glimt niet zo hard als normaal ;)

Petra zeg maar tegen je vriend als ik ze in de brand steek dan branden ze wel :laugh:, ik kan niet eens een lamp aansluiten zonder dat de stoppen eruit knallen :unsure:

ExSerCo vragen staat vrij maar of je antwoord krijg?? :laugh::laugh: Maar ik breng de BMF al aan voordat ik de vernis erop gaat zetten, uiteraard alsnog uitkijken dat je het niet raakt met polijsten maar buiten dat hoef je niet meer bang te zijn dat het eraf komt zetten als je het verkeerd beet pakt.
 
Perfect model geworden, Ron, schitterend!
Eind goed, al goed zullen we maar zeggen en Murphy vergeten.
Mag ik hem nu wel aaien??
 
Dat is toch wel een staaltje doorzetten hoor Ron, én het resultaat is letterlijk en figuurlijk "schitterend"

Fred
 
Pracht model Ron. Enne het beste kleurtje van allemaal;).
Vandaar dat je Murphy niet afgeschud kreeg...

Mark
 
Fred bedank en hij is inderdaad goed geslaagd al zeg ik het zelf.

John jij mag hem nu wel aaien hoor LOL
 
Ron,
een geslaagd project
een plaatje van een auto top
 
Dit is een zeer geslaagd project als je het mij vraagt. Zeer netjes afgewerkt en op geblonken hoor, die spiegel, euh, ik bedoel die auto :D
 
De aanhouder wint zeggen ze, en bij deze het bewijs... een prachtig model... Komt er eventueel nog een wash om de opening van de deuren iets te accentueren?
 
Thnx Beyond

Silenoz eerlijk gezegd doe ik nooit die deur naden inkleuren want ik vind het zelf niet mooi, dus een kwestie van smaak of je zoiets wil doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan