Hoofdsponsor

1/24 `49 Mercury [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke klo...osterstraat ! Doorbijten Ron, laat je niet temmen door dit stuk ellende !
 
Never GUnit :-)
Hij staat nu weer bijna gereed voor de primer maar vind het iets te koud om met glans verf te spuiten dus even wachten tot het iets warmer word.
 
Zeker Ron, dit komt in orde !
 
Eindelijk staat hij zover dat hij gepolijst kan worden maar voordat het zover was is hij nog een extra 2 keer kaal gemaakt omdat ik dat zo leuk vond :@
Maar de aanhouder wint zeggen ze en hij nu gespoten in Lemon Yellow van Tamiya met een tipje rood er doorheen gemengd om een iets andere kleurtoon te krijgen, niet echt duidelijk op de foto`s.

DSC_7624.jpg

DSC_7625.jpg

Nu nog even mijn vingers gekruist houden want er kan altijd nog wel iets fout gaan :$
 
Zeer mooi Ron.
En hoedje af voor je doorzettingsvermogen.
 
je moed geeft je spuitwerk goed gezind gemaakt want
dit is echt super strak gespoten MAN
geel is ene moeilijk kleur en dat is hier ferm goe gespoten

knap man

tom
 
Strakker kon niet Ron, en je kleur geel is een warme kleurtoon, echt netjes en niet doordeweeks lemon yellow !
 
Mannen bedankt voor de reacties.

Hij staat inderdaad al lekker strak in de lak, maar als hij straks gepolijst is glimt hij nog mooier :)
Als het nu nog fout loopt dan verdwijn hij wel naar de eeuwige jachtvelden hoor :wub:

GUnit, inderdaad een net kleurtje geel en wat zo`n drupje rood zoal niet kan doen met een kleur
 
Werkelijk prachtig gespoten, Ron, en wat een mooie kleur geel.
Je ziet nog weleens van dat enge, harde geel dat bijterig overkomt.
Deze is zo heerlijk zacht, zo..zo...... aaibaar zal ik maar zeggen, ha, ha!!
Enne... maak er wat moois van!!
 
Ron,
Ik volg dit al een tijdje en man wat heb jij een tegenslag je zou er naar van worden.
Maar als ik dan toch naar het resultaat kijk van flink wat voeter en doorzettingsvermogen nou man petje af het is een juweeltje aan het worden zowel de binnen,motor en buitenkant.
blijf volgen.

Gr
Dirk
 
Deze is zo heerlijk zacht, zo..zo...... aaibaar zal ik maar zeggen, ha, ha!!

Als je er maar af blijf want er is al genoeg mis gegaan :laugh::laugh:

Inderdaad Dirk dit model heeft al aardig wat van mijn geduld gevraagd met al die tegenslagen maaaaaaaaaaaaaarrrrr hij staat er weer :)
 
Ron je heb mijn bewondering voor je doorzettings- vermogen man,en wat een mooie warme kleur zeg.De Mercury word een schitterend mooi model.
Gezien het feit dat wij beiden toch wel liefhebber zijn van dergelijke modellen,doe ik graag mn petje af voor je.;)
 
Dit is de aller mooiste 49 Mercury die hier op het toneel is gepasseerd,schitterend werk ...
 
De body na het polijsten
DSC_7632.jpg

En na een uurtje poetsen was meneer klaar en kon ik hem afmaken.
DSC_7638.jpg

DSC_7640.jpg

DSC_7641.jpg

DSC_7642.jpg

DSC_7643.jpg

DSC_7647.jpg

DSC_7652.jpg

DSC_7656.jpg

En nu even geen auto`s meer :-))
 
Hij is erg mooi geworden Ron.
De lak is zo superstrak geworden dat ik mijn haar er in kan kammen :).
 
Zeer mooi resultaat!!

Is het chroom op de bumper opnieuw gedaan of is het standaard chroom?
 
sdfkkjskng.... :You_Rock_Emoticon: Er vraagt hier iemand naast mij of de lichtjes branden :wall: :laugh::laugh::laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan