Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Revell '69 Camaro SC 427 Coupe [DONE]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Revell '69 Camaro SC 427 Coupe [DONE]

Standaard Revell '69 Camaro SC 427 Coupe [DONE]

Deze doos heb ik ook alvast van de stapel getrokken.
    Aangezien ik de laklaag van de Porsche voldoende moest laten uitharden alvorens te polijsten kon ik het niet laten om alvast een begin te maken met deze kit.

Geïnspireerd door het TV programma Overhaulin' wil ik van dit model een mild custom maken.
    Black on black zoals ze zeggen: zwart interieur; zwarte carrosserie.

Om te beginnen heb ik de portiergrepen, de logo's en de chromen sierstrip op de zijkanten weg geschuurd.
    Weinig werk en je krijgt al meteen een strakker resultaat.
    De body is gespoten met Tamiya TS-14 zwart, en staat te drogen.

Ook de motor is reeds zo goed als af. Nu blinkt ie nog wat te hard maar een behandeling met Tamiya smoke zal de bling bling wel nog wat afzwakken, al wil ik zeker niet gaan voor een vuile motor.

Voor de bekabeling heb ik gebruik gemaakt van zeer dun "ignition wire" van Mr. Model, dat ik 2 jaar geleden eens op een beurs heb aangeschaft. Verkrijgbaar in verschillende kleuren maar hier heb ik gekozen voor rood.

Ik twijfel nog of ik zal kiezen voor de originele velgen. Ze passen mooi onder dit model maar ze zijn wat aan de kleine kant.
    Voorlopig heb ik ze alvast ontdaan van alle chroom, net als al de gechromeerde onderdelen, en opnieuw gespoten met Alclad.
    Laatst gewijzigd door Camaro69; 19-10-14 om 19:12
    Op de werkbank...een hoop rommel!

Standaard

Als Camaro liefhebber ga ik deze zeker volgen.
    Motor ziet er al netjes uit.
    Wat bedoel je met de originele velgen?
    Die van op de doos zijn al custom velgen.
    En staan zeker mooi op dit model.

Standaard

Wat bedoel je met de originele velgen?
    Die van op de doos zijn al custom velgen.
    En staan zeker mooi op dit model.
    Met de originele bedoel ik de velgen die in de doos zitten en je hebt gelijk: die staan zeer mooi onder dit model.
    Ik twijfel toch nog om een setje Pegasus velgen te bestellen voor deze kit, al gaan die misschien weer net iets te zijn...

Standaard

Deze is ondertussen af.
    Niet mijn beste prestatie maar op naar de volgende...
    Toch nog even de eindfoto's:

Standaard

Mooi eindresultaat.
    Heb je de bumpers bewust weggelaten.

Standaard

Ja, de bumpers, deurklinken, emblemen en onderlip heb ik bewust weggelaten of verwijderd om het geheel strakker te maken...

Standaard

Ook wel "shaved"genoemd.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten