Hoofdsponsor

1/16 Papiermodel ZIS-3

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaperShaper

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
554
Ik heb wat problemen gehad om de foto's hier te krijgen, maar alleen de doorzetter krijgt resultaat.
Hier zijn ze.

Het gaat hier om de Russische ZIS-3 76mm artillerie in schaal 1:16. Dit papiermodel is een free download op www.papermodelers.sk.

Eerst en vooral de wielen:
attachment.jpg

311117[/ATTACH]"]attachment.jpg

Nu nog wat detailfoto's van het geheel:attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik heb nog extra plannen met dit model, maar heb nog wat research te doen. Later meer hierover.

Grtz,
 

Bijlagen

  • attachment.jpg
    attachment.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 0
blij te lezen dat het je eindelijk gelukt is om de foto's te plaatsen...

man man man, en dat in papier... heb op een pools forum al het een en het ander gezien waarvan ik dacht: dat maken ze in papier en wij kunnen het nog zo fijn niet maken in plastiek....

prachtig model...
 
Schitterend werk maat . Knap om zien . Doe zo verder ik volg u zeker op omdat ik zelf ook papierbouw doe .
 
Wow Joost.
Hoe krijg je dat voor elkaar!!
Ik heb zelf ook al wat papier modellen gemaakt maar die kunnen niet tippen aan dit model.
Hoop dat je snel een topic opent en vertelt hoe je dit zo maakt.
Ik kan nog veel van je leren zie ik wel!!!

Fred
 
Bedankt voor de positieve commentaren.

Eerstdaags volgt hier een nieuwe topic met foto's van een afgewerkte Willy's Jeep in schaal 1:25.
Nadien zal ik een topic openen in het papierforum waar jullie de bouw van een Kübelwagen zullen kunnen volgen.

Nogmaals bedankt voor de interesse.
 
Mwawawa...

Sorry, kreeg m'n mond niet direct dicht...Is dit echt enkel papier?
 
Zeker zeer mooi moest echt even twee keer kijken of het wel papier was
 
ik dacht dat we hier alles al gezien hadden ppfffff

zeer mooi
 
Waaw, prachtig resultaat, en dit met papier...
 
huh....;

Her weet ik echt niet wat voor zinnigs ik hier kan aan toevoegen.
De interesse is in elk geval gewekt. Ook naar de gebruikte technieken.
 
dat is echt wel mooi gedaan hoor .
Willy's Jeep in schaal 1:25. nu vraag ik me af is dat uitgeprint op a4 papier en hoeveel honderden bladeren zitten daar dan wel niet in en hoe groot is die jeep dan wel niet ?

mijn intresse heb je zeker gewekt ook al zal ik er zelf niet aan beginnen
 
Dit is echt top man je zou haast beweren dat het een plastic kit is die we te zien krijgen en geen papier..

Schilder/verweer je het papier achter af of word het zo geprint...
 
Dank u voor de positieve reacties...

@Koekie: Dit model bestaat ruw geschat uit 92% papier, 7% lijm en 1% metaal.;)
@Amazone: 11 pagina's (A4) onderdelen en 8 pagina's schema's voor dit model. Minder voor de Willy's jeep maar hierover meer in een nieuwe topic (morgen of zo)
@Danny: ik heb er voor geopteerd om mijn al papiermodellen te schilderen/verweren. Dit is voor mij de moeilijkste kant van de zaak omdat ik daar echt geen ervaring in heb. Hier kan en moet ik echt bijleren van de plasticbouwers op dit forum, om nog betere resultaten te halen.

Grtz,
Joost
 
@Danny: ik heb er voor geopteerd om mijn al papiermodellen te schilderen/verweren. Dit is voor mij de moeilijkste kant van de zaak omdat ik daar echt geen ervaring in heb. Hier kan en moet ik echt bijleren van de plasticbouwers op dit forum, om nog betere resultaten te halen.

Ik moet eerlijk zeggen dat het je aardig is gelukt...;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan