Hoofdsponsor

1/32 MG Magnette 1933 - schaal 1:32 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De boomwortels zijn geslaagd, hoewel ik nog meer "barsten" en spleten zou maken in de rots waar de boomwortels zich in kunnen vastmaken, anders staan ze er iets te los op... Mocht het daar zo waaien als hier de laatste dagen vallen ze zo om :D
 
Verder ben ik begonnen met het verweren van de auto.

Als ik nu naar mijn auto kijk, dan zijn de flanken en de achterzijde het smerigst dus daar zou ik het meest verweren
 
Prachtig gedaan zenne man,wat een mooi werk is dit.proficiat maatje.
 
goe bezig hoor dit gaat erg mooi worden 8)
 
De boomwortels zijn al mooi gemaakt maar ga je daarop de boom verder bouwen?
Dat zal en machtig gezicht worden!

Fred
 
Bedankt voor al de complimenten.

@Beyond: Ik denk dat het moeilijk gaat worden nu nog extra barsten erin te maken. Die gaan er niet natuurlijk uitzien. Maar ik ga eraan denken bij mijn volgend dio want ik denk ook dat het mooier was geweest met meer barsten.

@the--Mouse: Ja Fred ik ga op de stronkjes nog bomen zetten. Hoe ik het precies ga doen weet ik nog niet, maar ik denk dat ik nu een structuur van ijzerdraad ga maken en daar met milliput of polyesterplamuur op verder boetseren.

Dit heb ik gebruikt als idee en daar zou ik naartoe willen werken.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja man, Christophe, je verbaasd me telkens weer met je kunsten, en waar haal je tijd vandaan om dat allemaal te verwezenlijken, met je firma en freeswerk tussen in, knap hoor, zeer mooi gedaan, die weg is schitterend.
 
Ja man, Christophe, je verbaasd me telkens weer met je kunsten, en waar haal je tijd vandaan om dat allemaal te verwezenlijken, met je firma en freeswerk tussen in, knap hoor, zeer mooi gedaan, die weg is schitterend.

Ik slaap heel weinig. hahaha
 
daar met milliput of polyesterplamuur op verder boetseren

Ik gebruik sinds kort " green stuff": veel beter te verwerken dan milliput ...het is kauwgumachtig en is niet zo bros als milliput.
 
Heel mooie vorderingen Christophe ! Dat laagje stof geeft een extra vorm van realisme aan de wagen.
 
Knap wagentje geworden na dat laagje stof, ziet er gelijk heel anders uit
 
Hallo Christophe,

Hier wat beelden van het groene spul op de Bugatti

DSC_0802.png

DSC_0804.png

Je ziet dat er een heel kleine randje overgebleven is. Mijn ervaring met Milliput is dat dit afbreekt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan