Hoofdsponsor

1/84 Bouwen Amergio Vespucci

  • Onderwerp starter amergio bouwer
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo hier dus de beloofde fotos van de romp voor het in de primer te zetten

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

boven op de kast op een veilige plaats

attachment.jpg
 
dat ziet er wederom heel goed uit hoor.

ga je met een borstel verven of ga je met een spuitbus werken voor de grondlaag ?
 
dat ziet er wederom heel goed uit hoor.

ga je met een borstel verven of ga je met een spuitbus werken voor de grondlaag ?

hallo
bedankt om te reageren, ik denk dat ik alles met de borstel ga doen, het is niet zonder te stoeffen maar ben vroeger nog gevaren op een tankschip,
en heb daar een aantal liters verf geschilderd met de borstel, en zoals je mischien weet een schipper is wel tros op zijn schip als dat mooe in de lak staat,
dus ik maak er een eren zaak van dit zeilschip dus ook met de borstel te doen.
groetjes jp
 
np jp met de borstel is niets mis mee hoor . het heeft ook zijn charmes dus lekker kwasten maar ;)
 
hallo allemaal ben even niet meer actief geweest aan mijn zeilschip doordat heel ziek ben geweest, maar nu gaat het beter en ben dus stilletjes terug bezig aan de amergio en ook aan mijn modelbaan, dus zullen er binnenkort terug fotos hier verschijnen groetje allemaal
 
hallo sorry van zo lang niets meer van mij te laten horen maar ben even gestopt met het bouwen van de amergio, maar ben er nu terug mee bezig, binnenkort zullen er nieuwe fotos hier terug op staan groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo terug van weg geweest romp voor de eerste keer in de grondverf moet terug geschuurd worden en dan terug plamuren enz.

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

laat maar eens horen wat jullie er van vinden groetje JP
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit hoor.
Blijven we volgen :)
 
dat ziet er gelikt uit . erg mooie romp hoor
 
Ziet er goed uit hoor.
Blijven we volgen :)

Ok bedankt ben terug begonnen, ben ook bezig met een modelbaan en de beide nemen veel tijd in beslag, maar nu de tuin in rust is kan
ik me nu volop deze beide procejten koncentreren.
 
dat ziet er gelikt uit . erg mooie romp hoor

bedankt, zijn hier en daar nog enkele oneffenheden, ga nu nog eens goed opschuren, terug plamuren, dan zachtjes terug opschuren, en dan een tweede laag grondverf op zetten.
 
hallo, voor de middag de romp glad afgeschuurd met waterschuurpapier en de putjes opgevuld met plamuur.
hier de fotos hiervan, na de middag plamuur afschuren en dan tweede laag grondverf op zetten.

attachment.jpg


attachment.jpg


[mod] Wegens geen activiteit slotje er op gezet. Bij vervolg kan dit er weer open.[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan