dit is mijn eerste weatheringprojectje dat ik onlangs gemaakt heb,is een heel
gedetailleerde kit van italeri op schaal 1/9
![]()
dit is mijn eerste weatheringprojectje dat ik onlangs gemaakt heb,is een heel
gedetailleerde kit van italeri op schaal 1/9
![]()
Laatst gewijzigd door scalecruiser; 01-11-11 om 19:26
Er staan er zelfs twee. Foutje, het zijn er 5.
Ziet er goed uit.
Mooie motor.
Grtz Erik.
Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.
Amai hier kan ik enkel op zeggen "schitterende bouw" lijkt net een echte zeg![]()
het mocht wat subtieler zijn met de roest maar aldoende leert men é...![]()
Kvind het een meer dan geslaagde bouw en schilderwerk. Sterk model.
Mooie fiets hoor!!
Fred
We can not do great things in this world.
We can only do smal things with great love.
(Mother Theresa)
Ziet er inderdaad geslaagd uit
Met een penseel geschilderd??
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
mooi gedaan
hoe was de pasvorm?
mvg
peter alias hugemikus
Heel het model is met het penseel geschilderd,het olijfgroen van revell is heel dekkend,
er zijn ook geen grote vlakke oppervlaken dus spuiten was niet nodig.
De gaten heb ik met de dremel gemaakt(toch wel geweldig machien é),de roest
is eerst mat zwart geschilderd,dan wat op gedept met stuk van de keukenrol om wat
structuur in de roest te brengen,dan bruin/paars (rare kleur) en dan met roest van een tamiya
weatheringset,ook wat gedept met stuk papier,zo krijg je verschillende kleuren in de roest en krijg je
ook verschillende laagjes en zie je ook langs de randjes de onderliggende kleuren.Iedereen
zal zo wel zijn eigen techniek hebben maar vond deze wel werken.De pasvorm van de kit is heel goed
met heel veel detail.Ik heb er nog 1 liggen waarmee ik een bobber ga maken,heb al een paar wl bobbers
gezien op de rockabilly festivals en ze zijn super.Maar eerst de andere dingen afwerken!
groetjes
Moet je hier eens kijken... werk van een Nederlandse modelbouwer...
http://tiensemilitariaclub.forumup.n...emilitariaclub
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
yep ik zie wehkamp foto,s , maar very nice motorfiets !!!!
Tja, ff proberen om die foto's te plaatsen.[Mod]Ook hier weer hetzelfde probleem, je moet inloggen om de links en foto's te kunnen zien [uit]
Lukt niet... hoe zet je hier foto's op je reacties????
klik hier een op dan kan je het eens bekijken. Hierzo
Uiteraard moet je wel eerst album aanmaken en ervoor zorgen dat deze openbaar staat.
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: