Hoofdsponsor

stemmen op je favoriete model....

Wie vind jij dat het beste model heeft neergezet....

  • Mind 9

    Stemmen: 5 13,2%
  • Doomwad

    Stemmen: 1 2,6%
  • Erwin/Oostende

    Stemmen: 1 2,6%
  • Camaro69

    Stemmen: 9 23,7%
  • The--Mouse

    Stemmen: 3 7,9%
  • Wim500

    Stemmen: 1 2,6%
  • Nils

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lex

    Stemmen: 1 2,6%
  • Bubblegum

    Stemmen: 17 44,7%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gestemd ! Ik val in herhaling maar ik moet het gezegd hebben, alle modellen verdienen een eerste plaats, alleen al omdat ze ook helemaal afgewerkt werden bij het afsluiten van de lopende termijn die eraan verbonden werd ! Allemaal winnaars dus !!!
 
klein foutje in de stemming, ik heb 2 Starfighters gebouwd, mijn hunters heb ik nooit afgekregen/begonnen wegens tijdgebrek :s
 
aan iedereen mijn complimenten.
Heb ook mijn stem uitgebracht.
Helaas kan er maar 1 de winnaar zijn. T'was een moeilijke keuze.
 
Mooi om al die verschillende bouwstukken te zien... and the winner is...
 
Plicht gedaan, stemmetje uitgebracht.
Proficiat aan de deelnemers die er in slaagden hun model te bouwen binnen de voorziene periode en zeker proficiat aan de winnaar.
 
deze wordt handmatig afgesloten... de juiste datum word door onze scheids bepaalt....

veel succes allemaal....
 
ja ook ik aan mijn stemplicht vooldaan Wel moeilijk hoor best wel even over moeten na denken

Succes allemaal.

Gr
Dirk
 
deze wordt handmatig afgesloten... de juiste datum word door onze scheids bepaalt....

veel succes allemaal....

Ik had gedacht om een weekje de stembus open te laten, zodanig dat iedereen zeker de kans krijgt om zijn/haar stem uit te brengen....
De stembus is dus open tot zondag 23u59 :D
Volgende week maandag is dus de uitslag bekend ;)
 
Heb dezemiddag vlug gstemd na veel wikken en wegen.
Was helemaal geen gemakkelijke opdracht.
En ik wil iedereen nog eens veel succes wensen.
 
We hebben 346 actieve leden en al 43 hebben er gestemd. Dat is 12% op de eerste dag!
Kom leden, stem voor je favoriete model in de wedstrijd. Het kan nog tot het eind van deze week:D:D

Fred
 
Woorden schieten te kort bij de projecten van onze deelnemers,van mij krijgen ze allemaal een pluim....en het favoriete model kreeg natuurlijk een stem

mvg Filip
 
Even terug onder de aandacht brengen.
Mensen breng je stem uit nu het nog kan.
 
Even vlug men stem uitgebracht het zijn allemaal zeer mooie modellen waar veel werk/tijd is ingestoken,proficiat jongens....
 
Laatst bewerkt:
wow 45 van de meer dan 400 leden zeg.niet echt een succes he....
 
Zoals reeds gezegd is de stemming normaal gezien afgelopen, echter vandaag zou iedereen nog een PB moeten ontvangen waarin gevraagd wordt om te stemmen...
Gaan jullie akkoord om de stembus nog enkele dagen open te houden? Of willen jullie allen deze wedstrijd afronden??
 
Laten we dan nog even afwachten wat er nog uit de PB komt.


Fred
 
Van mij mag dat gerust. Al denk ik dat het aan de uitslag zelf niet veel zal veranderen.
Maar zou het zou mooi zijn als alle leden eens hun stem zouden uit brengen.
Is in feite maar een kleine moeite als men online is om een vakje aan te klikken.
 
Van mij mag dat gerust. Al denk ik dat het aan de uitslag zelf niet veel zal veranderen.
Maar zou het zou mooi zijn als alle leden eens hun stem zouden uit brengen.
Is in feite maar een kleine moeite als men online is om een vakje aan te klikken.
Vind ik nou toch ook en zeker met zoveel leden.
 
zal niet gaan om PB te sturen naar iedereen... admincp moet geupdate worden en dat is een werkje voor pantani... dus ik zou zeggen afsluiten... denk dat alle trouwe leden al gestemd hebben....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan