Hoofdsponsor

1/24 shelby cobra 427 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

camping carl

Well-known member
Registered
Lid geworden
24 jun 2008
Berichten
66
ik ben al een tijdje bezig met dit modeleke.

de foto's.

BILD0305.jpg
BILD0306.jpg
BILD0307.jpg
BILD0308.jpg
BILD0309.jpg
BILD0310.jpg
BILD0311.jpg
BILD0312.jpg
BILD0313.jpg
BILD0314.jpg
BILD0315.jpg
BILD0316.jpg


graag hoor ik jullie commentaar.

grtz wouter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wouter,

I love the topic, but......

Meer om estetische, dan om praktische redenen: is het mogelijk om je pics te bewaren op 800x600 ipv 1024x768?
Bij smalle schermen moet men anders steeds opzij gaan scrollen.
 
Wouter,

I love the topic, but......

Meer om estetische, dan om praktische redenen: is het mogelijk om je pics te bewaren op 800x600 ipv 1024x768?
Bij smalle schermen moet men anders steeds opzij gaan scrollen.

geen probleem.

grtz wouter
 
Ja mensen, we hebben in het Auto topic toch wel een paar echte kraks lopen hoor.
Ik sta terug met open mond te kijken van jullie werk aan deze mooie projecten, doe zo verder zou ik zeggen
 
Dag wouter, leuke wagen, Enne ziet er al goed uit.

Toch een paar kleine zaken. Op het onderstel zou ik persoonlijk wat meer kleur bekennen. Dus de schokbrekers hebben meestal een kleur op de veer zitten. Dit is dan rood, blauw of iets dergelijks. Dat verschilt per merk en per sterkte. Ook zou ik kogelgewrichten van de stuurkolom niet zilver maken. Maar zwart. Dit is meestal niet gegalvaniseerd. Ook heb ik gezien dat je bij het verlijmen van de versnellingsbak de delen niet helemaal naadloos hebt gekregen. Hier zou ik dan in de volgende keer wat met plamuur gaan werken. Dan zie je dat niet meer.
En als laatste, ik denk dat je een spuitbushebt gebruikt met spuiten. Klopt dat? Het is lastig, dat weet ik maar dan een eerste spry te geven over de panellines heen. Bij de kofferbak enzo zie je op de hoeken een witte strook. Dat komt omdat daar de verf niet lekker dekt. Is een hoek he.

Wat ik hiermee wil is jou voorzien van een stukje info om te leren. Ik wil jou model helemaal niet de grond in boren, in geen geval. Je hebt een mooie prestatie neergezet.
 
Dag wouter, leuke wagen, Enne ziet er al goed uit.

Toch een paar kleine zaken. Op het onderstel zou ik persoonlijk wat meer kleur bekennen. Dus de schokbrekers hebben meestal een kleur op de veer zitten. Dit is dan rood, blauw of iets dergelijks. Dat verschilt per merk en per sterkte. Ook zou ik kogelgewrichten van de stuurkolom niet zilver maken. Maar zwart. Dit is meestal niet gegalvaniseerd. Ook heb ik gezien dat je bij het verlijmen van de versnellingsbak de delen niet helemaal naadloos hebt gekregen. Hier zou ik dan in de volgende keer wat met plamuur gaan werken. Dan zie je dat niet meer.
En als laatste, ik denk dat je een spuitbushebt gebruikt met spuiten. Klopt dat? Het is lastig, dat weet ik maar dan een eerste spry te geven over de panellines heen. Bij de kofferbak enzo zie je op de hoeken een witte strook. Dat komt omdat daar de verf niet lekker dekt. Is een hoek he.

Wat ik hiermee wil is jou voorzien van een stukje info om te leren. Ik wil jou model helemaal niet de grond in boren, in geen geval. Je hebt een mooie prestatie neergezet.

1) de veren zijn straks bijna niet meer te zien daarom geen kleur erop.
2) de kogelgevrichten zijn gun mettalic (zoals de rest van het frame) en is ook bijna niet meer te zien.
3) de versnellings bak zit voledig onder het interieur ook niet te zien.
4) inderdaad met een spuitbus gespoten. omdat mijn verf en drukgas bus op zijn van mijn airbruch.

grtz wouter
 
wow ;P mooi gedetailleerd
1/24 ?
een cobraatje staat ook nog op m'n verlanglijstje :D
Ik lees ook dat je verf voor airbrush op is ....... ik heb lak en CUSTOM kleurtjes op overschot ...
De velgen vind ik niet zo knap ; waarom koop je geen andere ? velgen waar je de veringen doorheen ziet B:
t'is maar een idee hé :D
 
ik wil hem origineel bouwen daarom geen andere velgjes.

grtz wouter
 
shelby cobra 427 klaar!

en hij is klaar.


de foto's
BILD0332.jpg
BILD0333.jpg
BILD0335.jpg
BILD0336.jpg
BILD0337.jpg
BILD0338.jpg
BILD0339.jpg
BILD0340.jpg
BILD0341.jpg


graag hoor ik jullie commentaar.

grtz wouter
 
Laatst bewerkt:
Mooi mooi
Lekker strak gespoten en anders niet op aan te merken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan