Hoofdsponsor

1/24 Vw golf gti 1974 [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag naar de electronica winkel geweest heb daar led's gekocht. Je moet maar eens kijken.
attachment.jpg

attachment.jpg

Maar om dit te solderen pfffffffffffff

attachment.jpg
 
Welke diameter zijn die, RIk?
Welk merk en regerentienummer?
En eventueel ook nog de kostprijs?
 
schitterend,mocht je eens kunnen kijk je eens voor witte?? wil ik wel ens proberen zenne
 
Is dit de motor of een stukje ervan Rik?? want ziet er de polie uit met de starter en de nokken aandrijvings riem


Oops ja nu zie ik het,de foto kwam wat later door.
 
ja patje ik had die IMG vergeten. Heb het dan direct aangepast maar jij was vlugger om te kijken haha
 
Welke verf kleur heb je je motor gedaan?? is dit met alclad? of gewoon met silvergloss of zo
Zou je es de motor wat groter kunnen zetten? of word het dan te onduidelijk want zo is de motor wat kleintjes he maatje;)
 
Jaaaaaaaa dat is het maatje en wat mooi duidelijk zo,ik zou zeggen dus op zulk klein motortje je schilderkunsten losgelaten te hebben.........
Jaja dat ziet er al goed uit,Kleine tip nog:als je op zulke kleine digetjes verft gebruik een loep of zo dan kan, je beter de randen van de deksels recht krijgen.
Kleppendeksel dus bedoel ik he.Die ziet er zwart geverfd uit ja toch he...
 
thx Peter

Ja Patje dat klopt maar moet wel zeggen als je op de motor met het blote oog kijkt. Valt het zeker niet op. Maar op een foto met macro functie zie je alles he.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dit je eerste model is heb je een goed oog voor details Rik.
Ziet er goed uit hoor.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan