Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Vw golf gti 1974 [DONE]
Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 275

Discussie: Vw golf gti 1974 [DONE]

Standaard Vw golf gti 1974 [DONE]

VW GOLF GTI
    1974
    schaal 1:24
    Hervatting van de kit jaren 80

En zover ben ik nu
    De moter, chassis en uitlaat. In de grondverf gezet 3 lagen

sorry van de kwalitiet van de foto's.
    Een woordje uitleg daarover. Wij hebben een foto samen gemaakt zoals jullie al gezien hebben. Nu de kodac stond op een statief van mijn laser waterpas. En ik heb heb waarschijlijk met mijn grote voeten tegen de poot van het statief geshot. Met als gevolg kodac op de grond recht op de lens die uitschuift en die is kapot. En nu een oudere kodac.

Groetjes Rik

[/admin] Rik ik heb even een voorvoegsel bij je topic geplaatst... wil je hier in het vervolg op letten aub..... [/admin]
    Laatst gewijzigd door Camaro69; 19-10-14 om 19:03

Standaard

Hoi Rik,zeg spuit je je modellen niet?? ziet er borstelwerk uit klopt dat????
    Patje.

Standaard

Wij hebben nog geen airbrush toestel he, eerst een nieuw foto toestel haha

Standaard

O ja oke,nou ja is geen probleem he,verdun je verf wat als je de wagen gaat verven want dan vloeit die beter uit en word veel gladder van oppervlak.Enkel zorgen dat de verf niet eraf stroomt dus goed testen op een stuk plastiek of zo eer je het op je model gaat aanbrengen,Doe me een lol en doe de body in verschillende verdunde lagen als je niet gaat spuiten.Geef al je onderdelen een wasbeurtje met een druppeltje of drie afwasmiddel aan lauwe temperatuur en droog het nadien mooi af.Wil je toch gaan spuiten? ga es naar gamma en kijk daar es tussen,ik spoot de mercury ook met gamma verf.
    Patje.

Standaard

Rik & Petra leuk project wat ik zeker zal volgen.
    Maar dit is een Golf uit de jaren 80 of te wel Golf 2 de Golf uit 74 was een type 1 http://www.careos.com/GB1/volkswagen...etta_1974.html , of zie ik iets over het hoofd ?

Gr
    Dirk
    Lang leven de uitvinder van het mes

Standaard

Rik, hoewel ik niet van de auto's ben zal ik deze toch wel met belangstelling gaan volgen.
    Het is al weer heel lang geleden, maar in deze heb ik zelf nog gereden en hij was nog rood ook,.

Heel veel plezier er mee en succes.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doomwad Bekijk bericht
    O ja oke,nou ja is geen probleem he,verdun je verf wat als je de wagen gaat verven want dan vloeit die beter uit en word veel gladder van oppervlak.Enkel zorgen dat de verf niet eraf stroomt dus goed testen op een stuk plastiek of zo eer je het op je model gaat aanbrengen,Doe me een lol en doe de body in verschillende verdunde lagen als je niet gaat spuiten.Geef al je onderdelen een wasbeurtje met een druppeltje of drie afwasmiddel aan lauwe temperatuur en droog het nadien mooi af.Wil je toch gaan spuiten? ga es naar gamma en kijk daar es tussen,ik spoot de mercury ook met gamma verf.
    Patje.
    Hey patje bedoel je een spuitbus dan of verf van de gamma.

Standaard

spuitbussen van het merk Gamma vermoed ik.....
    Als je echte mooie autolak wil uit spuitbussen, kun je ook opteren voor het merk "Motip', verkrijgbaar in de autohandel en sommige doe het zelf zaken.
    Grtz,

Dominiek

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mind-9 Bekijk bericht
    Rik & Petra leuk project wat ik zeker zal volgen.
    Maar dit is een Golf uit de jaren 80 of te wel Golf 2 de Golf uit 74 was een type 1 http://www.careos.com/GB1/volkswagen...etta_1974.html , of zie ik iets over het hoofd ?

Gr
    Dirk
    Ja zou best kunnen hoor. Er staan verschillend datums in de beschrijving maar is in het Engels van daar dat ik niet zeker ben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim500 Bekijk bericht
    Rik, hoewel ik niet van de auto's ben zal ik deze toch wel met belangstelling gaan volgen.
    Het is al weer heel lang geleden, maar in deze heb ik zelf nog gereden en hij was nog rood ook,.

Heel veel plezier er mee en succes.
    Thx voor de reactie. Het is mijn eerste modelbouw stuk maar we doen ons best he

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    spuitbussen van het merk Gamma vermoed ik.....
    Als je echte mooie autolak wil uit spuitbussen, kun je ook opteren voor het merk "Motip', verkrijgbaar in de autohandel en sommige doe het zelf zaken.
    Thx voor de tip
    Laatst gewijzigd door wet sellery; 08-12-11 om 22:08

Standaard

Ik bedoelde de spuitbussen van gamma maatjes,die zijn echt goed,ik heb die van gamma de hoogglanslak en de primer ervan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doomwad Bekijk bericht
    Ik bedoelde de spuitbussen van gamma maatjes,die zijn echt goed,ik heb die van gamma de hoogglanslak en de primer ervan.
    ok patje ik zal eens kijken bij de Gamma

Standaard

Wel best kijken dat je de plastic-primer gebruikt hoor.

Zoals eerder vermeld, lijkt het jaartal echt niet te kloppen, dit is duidelijk een Golf II, niet een golf I (mijn nonkel ("oom" voor onze noorderburen) had een Golf I en de neus is helemaal anders.
    Maar ja, met de Golf II Gti gaan we dan weer natuurlijk helemaal de de tour van de Bende van Nijvel op ook
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Leuk model hoor, succes daarmee Rik.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Hoi Rik,
    veel succes met de golf.
    Op de gewone onderdelen breng ik geen grondverf aan. (is ieder zijn keuze).
    Doe dit enkel als het een lichte kleur is op een donkere ondergrond.

Standaard

Ik denk dat ie bedoeld dat de Revell kit uit de jaren 80 stamt en niet de Golf II.

Dit is als ik me niet vergis de "nieuwste" heruitgave van Revell.
    Hoe valt de kit mee?
    Op de werkbank...een hoop rommel!

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten