Hoofdsponsor

Nieuwe wall plaque kopjes ( nr 11 & 12) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Nog snel een nieuwe Horror Head bijgemaakt voor de Facts beurs volgend weekend. Deze keer een Star Trek onder-
werp gekozen, ook al omdat ik die Borg-gasten wel toffe jongens vind:laugh:
Materiaal: Creall-therm en scrapbox onderdelen.
Werktijd: 10 h
Schaal: 1/4

Gtz

Borg%20HH4.gif
Borg%20HH5.gif
Borg%20HH6.gif
 
Donders man , Jij kan er wat van , zeer mooi !!! doe je dit ook voor je beroep ?
 
Ongelooflijk terug, telkens weer opnieuw sta ik met sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng
 
Maak je dit in 10 uurtjes....... :wow:

Fred
 
Als jij de vijand buiten ons landje houd zoals je hier te werk gaat slaap ik al een stuk rustiger...

Top werk van de bovenste plak...
 
Als jij de vijand buiten ons landje houd zoals je hier te werk gaat slaap ik al een stuk rustiger...

Top werk van de bovenste plak...

Merci, valt af te wachten of onze munitie niet over de houdbaarheidsdatum is:)

Bon, de foto's van een geschilderd exemplaar hadden jullie nog te goed, dus bij deze...

Assimilated%20wall%20plaque.gif
Assimilated%20wall%20plaque2.gif
Assimilated%20wall%20plaque3.gif
 
heel mooi gedaan, zal wel wat meer dan 10h gekost hebben...
 
damn, laat me daar een dag aan verven en 'k haal nog niet eens dat resultaat
 
Heel knap Jimmy, ik vind het machtig jouw boetseerwerk (of hoe noem je dit). Super gewoon.
Mijn enige opmerking is de mond. Die vind ik persoonlijk te 2D geschilderd. Het zwart, lijken precies lijnen zoals in een striptekening. En dat past niet echt heel goed bij het 3D geheel. Maar misschien dat het in het echt anders is.

Het is ook maar mijn mening hoor, misschien ben ik verkeerd.
 
WOW, machtig, proficiat met terug een zeer knap staaltje kunst werk, je bent fenomenaal.
 
Heel knap Jimmy, ik vind het machtig jouw boetseerwerk (of hoe noem je dit). Super gewoon.
Mijn enige opmerking is de mond. Die vind ik persoonlijk te 2D geschilderd. Het zwart, lijken precies lijnen zoals in een striptekening. En dat past niet echt heel goed bij het 3D geheel. Maar misschien dat het in het echt anders is.

Het is ook maar mijn mening hoor, misschien ben ik verkeerd.

Nee, je hebt gelijk, het is wat overdone. Maar als ik die dingen wil verkopen( en dan vooral de geschilderde) dan heb ik maar een beperkte werktijd, anders wordt het te duur en te langdradig. Dus moet ik het vooral hebben van 'snelle' technieken. En dat toont zich dan uiteraard. Maar voor de meeste verzamelaars is dit meer dan voldoende.
Ik ga mij binnenkort opnieuw toeleggen op olieverf en dan ga ik wat meer tijd spenderen in mijn eigen HH exemplaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan