Hoofdsponsor

Cross of Iron [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwijgen!? ge moet ras aan de slag zelf Danny! zit maar te wachten op je updates !

schaduwen...

DSCF0034-7.jpg

DSCF0040-4.jpgDSCF0048-5.jpg

DSCF0052-5.jpgDSCF0035-7.jpg

DSCF0046-6.jpgDSCF0049-4.jpg
 
rene, hij is geslaagd

met de schaduwen komt het gezicht mooi tot zijn recht
 
Knap werk René en zo leerzaam,ik kan toch zo genieten van je prachtige werk...

En de updat's zijn geplaatst...;)
 
Rene, ben wat in stilte blijven volgen omdat ik anders toch alleen maar Ooooh's en Aaaah's zou typen. Maar nu, niet alleen de sculptuur is schitterend, het is het hele kleurenspel die het subliem maakt. Jij bereikt met kunnen wat de meeste met photoshop zouden doen.

Ik blijf fan!!!
 
Dat is toch fijn om te horen zeg...

zo typisch, per verschillende site een bepaald type commentaar.

hier is het altijd positief, bedoel..geen nare of eigengereide ondertonen.

echt fijn.

René
 
omdat het sculptersbloed kruipt, en ik weet waarheen, stop ik nu even met schilderen.

Het concept 'buste' spreekt me enorm aan. Je kan veel karakteristieken van een persoon in een torso aanbrengen, het is alleen lastig te zien dat James een erg lange man is. Dat zou compleet zijn maar zo'n groot figuur trek ik even niet. Net zoals een 'oorlogsversie' van James opzetten met ppsh, pet en jack in éen keer teveel zou zijn voor me.
Dat kan ik nu op mijn gemakje doen, met de pet krijgt James een ander uiterlijk. De badges op zijn borst laat ik ontwerpen met een diepere inlijning, kan ik ze meecasten.

Voor het schilderwerk hou ik zo van het gevoel en lichteffect in de postercampagnes van WO II. Merkte wel in deze buste door plasticiteit te benadrukken het hemdje lekker om hem heen valt.


DSCF0060-4.jpgDSCF0059-5.jpg

DSCF0054-3.jpgDSCF0055-5.jpg

DSCF0056-5.jpgDSCF0057-7.jpg

DSCF0058-5.jpgDSCF0062-4.jpg


groeten,
René
 
Dat is kunst.
Had de thread niet gelezen, maar herken direct de figuren uit de film.
Knap.
Ik zie zo enkele scenes voor de geest.
Die kerel die zegt dat hij na Stalingrad leerde zich niet meer te wassen; maakt je waterdicht...
Klassieke oorlogsfilm!
Geweldig werk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan