Hoofdsponsor

Cross of Iron [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vrouw herkende hem onmiddellijk, metersver verwijderd van het pc scherm !
 
Mijn complimenten Rene persoonlijk vind ik dit een van de beste bustes die ik van jou al heb gezien...
 
mannen bedankt!

Guy, dát moeten we hebben!
zo belangrijk, de niet beïnvloede blik!

René
 
dscf0120tr.jpg


dscf0121w.jpg


dscf0122se.jpg


dscf0123s.jpg


dscf0124l.jpg
 
René, ik ben erg blij met het feit dat je de oren zoveel aandacht hebt geschonken, man dit is ongetwijfeld je beste tot nu toe !
 
Dat is een tip die ik ooit van de meester kreeg, Guy. Werken aan anatomische aspecten, oren zijn zoiets.
Niet voor de hand liggend, een gezicht is immers waar je eerst mee begint om op dreef te komen.

Oren zijn het laatste en daar moet je echt energie voor reserveren. Hun plaatsing, grootte, plasticiteit. Er brak me een randje af dat ik nog herstelde.
Bij fragiele delen is deze klei erg broos als ze niet uitgehard is. Het oortje is in elk geval beter dan bij mijn ouder werk vergeleken.

Ben ook blij met de voortgang en ga me zeker toeleggen op bustes van dit formaat.

René
 
een schets waarbij ik de buste opvul met potlood alsof ik zou schilderen...

iets2.jpg
 
Adembenemend mooi,een kader er rond en ik zou hem zo kopen als fan...
 
mooi ,rene

als je het niet zou weten , zou je denken dat het een tekening is
 
het druist tegen mijn gevoel zaken in hun originaliteit te laten in...maar wat probeerde ik graag een pea dot op dit shirt!


:-)

schouders worden nog aangepast en de hals, die is niet helemaal goed.
 
schouders lijken mij wat laag, of ben ik mis?
 
ik leer bij rene

het zijn de details die het doen
 
En ik kan niet alles zien :-)
Koppen gaan wel ok maar anatomie, zeg de zaken die vanzelfsprekend zouden zijn lopen wat achter bij me.

Deze moet nog wat aangepast in zaken die james echt James maken.
Ligt aan zijn tengerheid die je nu niet zo ziet.
Heb het beeld even wat rustiger gemaakt met potlood op plekken waarvan ik vermoed dat ik met verf te werk zou gaan.
En ik zie nog beter wat ik moet aanpassen.

les voor volgende keer is wat meer eenheid zoeken in torso en hoofd en niet druk maken om details.

goede adviezen gehad ook!

René
 
vulde wat op om een rustiger beeld te krijgen:

iets2.jpg

zeg, bewerkt met potlood alsof ik James zou schilderen.

vielen me wat dingen op.
De tengere James kwam er niet uit, heb wat foto's van mezelf genomen met een vergelijkbaar overhemd en schetste wat verder.

mms_img-370294019.jpg

zo zalt beter zijn en heb een handleiding als ik ga corrigeren met de klei.

Rene
 
Zeer mooi Réne kijk al uit naar de dag dat je aan de slag gaat gaan met verf en penseel....
 
Dat IS James Coburn. Prachtig gewoon. Eén van mijn favoriete acteurs. Echt knap werk René.
Wordt die nog gekleurd?
 
uiteraard.

ook hier laat ik de plooival even bezinken, moet een goeje worden en ik ga hem ook casten.
Dan kunnen meerderen met mij hem schilderen :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan