Hoofdsponsor

1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben blij dat ik mijn boel hier kan posten Selderke, dit forum geeft een boost dat het niet normaal is.
 
In de Art Of Modelling staat 90% van de modellen die ook op het internet hebben gestaan dus dat en mag kan geen probleem zijn, het zal wel kunnen dat je geen grote naam heb op modelbouw gebied :-)
 
Guy, ik kan mij alleen maar aansluiten bij de rest van de lovende kritieken die mijn collega modelbouwers hier al kwistig en overvloedig hebben rondgestrooid.
Fantastische eindfoto's, ongelooflijk goed bouwverslag, kortom een pareltje.
Enne er zullen er inderdaad misschien wel zijn die het beter kunnen, maar dit doen er toch velen je niet na. ApplausApplausApplausApplausApplaus en er nog een welgemeende "CHAPEAU" bovenop.

Mark
 
Ron, daaraan zou ik me niet eens storen, ik prefereer in het achterplan te vertoeven (geen stress).

Mark, dank u vriend, ik zal graag de chapeau op het nederige hoofd zetten !
 
ik weet niet wat ik hier nog kan schrijven dat nog niet aangehaald is , prachtig, de foto's zijn om van te smullen .

vgr
Marc
 
mad ice, bedankt vriend ! Ik denk echter dat Nico enkel reportages uitbrengt van niet op fora uitgebrachte projecten, wat zeer begrijpelijk is.

Ik denk niet dat dit een probleem is mijn modellen hebben toch ook hier op het forum gestaan.
Gewoon eens gaan praten met Nico en dat lekker een artikel schrijven ;)

Cheers,
André
 
van harte gefeliciteerd met deze... echt een afgeragd pareltje geworden... denk dat het moeilijk wordt dit resultaat te evenaren, laat staan te benaderen (maar toch bedankt voor de klaar en duidelijke uitleg over de manier waarop aangepakt...)
 
Dit is waarlijk een plaatje, (ondanks al die roest ;) )

Een succesvolle bouw met heel veel bruikbare tips en een prachtig eindresultaat.

Gr
Dirk
 
Weinig zeggen ,zegt soms zeer veel
Tis een goed gelukt model, Guy ! Puik werk !!
 
Hoi Guy, het is allemaal al gezegd, maar bij deze van mij ook nog een daverend ApplausApplausApplaus

Ik zal je topic nog wel vaker gaan raadplegen, want ik wil graag gaan beginnen met een 1:35 bruggenlegger
van Trumpeter die ik ga situeren op een hoekje van een industrieterrein.

Nog 'ns bedankt voor je uitleg ! en ik hoop dat 't intussen al wat beter gaat met je !

Vrolijke groeten :k

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan