Hoofdsponsor

1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beyond, dat zijn erg leuke dingen om te vernemen, bedankt daarvoor want dit is nieuw voor me en traditiegetrouw zit m'n zelfvertrouwen dan dertig meter diep in de grond.

Koen, ik ben blij dat je nog regelmatig een kijkje komt nemen, hopelijk vind je terug de mogelijkheid om terug te starten ! Voor mij ben jij er eentje van the good ol' bunch !
 
Dat is een knap motorblokje Guy.

Dat stukje streched spru is dat doorzichtig?
brand dit dan niet zwart?
 
Dit is gewoon genieten zo mooi en echt dit motorblok
is geworden.

Dikkie dik
 
Camaro, het is getrokken sprue en ik was bang dat ht zwart zou worden, dit viel echter heel goed mee !

Dikkie, ik ben blij dat ge er van kunt genieten (ik nu ook na het werk !).
 
Ja man, het is omdat dit een modelbouwforum is dat ik weet dat dit geen echte is want anders zou ik gewed hebben dat dit een echte was.
 
Ja man, het is omdat dit een modelbouwforum is dat ik weet dat dit geen echte is want anders zou ik gewed hebben dat dit een echte was.

Ik spring Michel hierin volledig bij, dit is fenominaal. GUnit hoeveel reken je per uur voor privélessen?
 
ik sluit mij volledig aan bij Tom en Michel , gewoon prachtig en realistich afgewerkt.
gr M
 
Dat gaat een mooi blokje worden G.

Heb ooit jaren geleden een motorblokje verouderd was ook leuk werk om te doen en helaas waren toen de HS en St technieken nog niet bekend.
Hij was nog niet helemaal af toen deze foto werd genomen
10.jpg
 
Mercikes mannen, Ron bedankt voor de mooie foto van jouw werk, Tom, er zijn er andere en betere om les van te krijgen hoor.

Nu de motor een feit is wil ik verder met het chassis. Ik ben begonnen met het plaatsen van een Tamiya Surfacer primerlaag, niet egaal gespoten. Met korte luchtstoten aangebracht. Zo krijg ik hier en daar echt een korrelige ondergrond die zich perfect leent voor roestige toestanden. Ook zag ik dat er twee gietnaadjes ontsnapten en die dien ik nog weg te halen (in de bumpers achteraan, je ziet het later nooit meer maar...).

SDC12374.jpg

Nu een bak bruintonen erover.:1244:
 
Laatst bewerkt:
Ja... gewoon een foto van een oud motorblokje nemen.....;)
Nee hoor G dat blok ziet er prachtig uit.

Fred
 
Ook zag ik dat er twee gietnaadjes ontsnapten

Heb je ze nog te pakken gekregen?
Anders kom ik wel mee zoeken.

Guy, schitterend wat je hier laat zien.
Ik hoop echt dat jij ooit eens een automobiel gaat bouwen.
 
Heb je ze nog te pakken gekregen?
Anders kom ik wel mee zoeken.

Guy, schitterend wat je hier laat zien.
Ik hoop echt dat jij ooit eens een automobiel gaat bouwen.

Ik ben er toch mee bezig broeder ?:22:
 
Ik snap het Erik, wie weet heb ik nog meer plannen binnen dit project :$...

De eerste roestlaag hangt er tegen :

SDC12378.jpg

G.
 
Hey Ron,
welke techieken zijn dit?

Chassis ziet er al goed uit Guy.

:laugh: om bij de afkortingen van GUnit te blijven, Haispray en Salt techniek :laugh:

BTW dat blokje is 1/8 ;) en huist in mijn Ratrod die ik ook eens moet oplappen.
 
Vandaag minder kunnen doen dan wat ik van plan was, maar er komen nog dagen genoeg, heb wat verlof genomen (ja, dat lukt dus wél als er geen beurs/Ledendag is !!!).

Toch een update van de onvoltooide toestand van sessie 1 van het chassis.

Na de roestkleuren was het tijd voor H/S en zout, daarna een afgebleekte, faded olive drab gespoten, verdund met water om weer weg te kunnen halen ook waar gewenst.

SDC12384.jpg

Ik moet nog verder krabben en poetsen vooraleer ik verder wil, morgen kan ik dan verder met de volgende stap.

G.
 
het blijft hier leerrijk, mooi om te zien en lezen hoe dit model groeit...
 
Het is voor mij ook leerrijk Silenoz, deze manier van werken is ook vrij nieuw voor mij (begonnen met de whitewash op de BA 64(B).

Vandaag weer zo'n sombere dag, regen, slecht licht om echt lekker te werken, dus heb ik zelf het zonneke in huis gehaald met wat verweerd geel.

SDC12389.jpg

SDC12385.jpg

G.
 
Laatst bewerkt:
Altijd leuk om die felle kleuren terug te zien op een model, dat springt er straks echt uit.
Strak stukje werk hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan