Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]
Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 370

Discussie: Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Lightbulb Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Hallo jongens,

Omdat ik steevast m'n stek heb op het Rollend Militair deel van het forum, wil ik voor de verandering ook bij jullie eens een project opstarten.

Mijn bedoeling is vooral om andere leden wat beter te leren kennen in deze uitloper van de modelbouw...

...niet dat jullie veel aan me zullen hebben, want ik geef toe dat mijn interesse zich beperkt tot werkpaarden van WO2.

Om de brug te slaan naar jullie autofanaten wil ik hier geen oorlogsversie in olive drab gaan neerpoten.

Het wordt een compleet vergeten en onderkomen wrak van een Dodge Beep.

Als ik dit project tot een goed einde weet te brengen zal ik het voertuig (of wat er van zal overschieten) in een kleine dioramasetting

plaatsen, stijl junkyard.

Alles aan dit project is nieuw voor mij want nooit eerder ging ik voor een rust bucket !

Honderden foto's die ik reeds verzamelde hebben mijn inspiratie alvast een boost gegeven, nu nog de handjes laten wapperen !

Het wordt wel een slow build omdat ik wil afwisselen met een ander topic waar ik een punt achter wil gaan zetten.

Hopelijk kan dit de mensen met een voorliefde voor roest en poëtische schoonheid van zo'n wrak boeien...

G.
    Laatst gewijzigd door Camaro69; 19-10-14 om 19:44

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Het voordeel hiervan Guy is dat als er iets niet goed gaat je kan zeggen dat het zo moet zijn.
    Verwacht van mij geen tips of tricks maar toch succes met deze "Roestbak".

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Dank je Fred, ik heb alvast een uitvlucht dus...was het maar waar, ik heb het gevoel dat ik plat op de bek zal gaan bij momenten.

Standaard

Hoi GUnit,

Succes met de bouw van het project, komt wel goed.

Standaard

Welkom tussen de autobouwers Guy.
    Ga je roestbak zeker van dichtbij volgen.

Standaard

veel succes met deze, benieuwd naar de stappen, gaat weer een leerrijk verslag worden denk ik.

Standaard

Amai, zoveel reacties, ik ga hier m'n best moeten doen. De drive om dit project goed aan te pakken is er, ik wil niet halsoverkop beginnen maar een beetje nadenken over wat ik nu juist wil. Het staat wel vast dat ik dit voertuig in een stukje natuur wil plaatsen, dioramawerk dus.

Dit is de kit die ik wil bouwen :

Zoals gezegd geen olive drab, maar heerlijke verweerde en doorleefde kleuren ditmaal !
    Laatst gewijzigd door GUnit; 28-10-11 om 14:43

Standaard

En we zijn uit de startblokken geschoten !

Alhoewel gisteren gestart is er al veel gebeurd, de AFV kit past ongelooflijk en het instructieplan leest vanzelf, geen enkele fout te bespeuren (Dragon mag een puntje zuigen aan AFV!!!).

Ik heb verlof, we gaan rustig verder...

Een vriendelijke groet, GUnit !

Standaard

Zeer sterke start neem je hier,het voertuig heeft voor mij al direct een meerwaarde door het scratched werk netjes we blijven volgen..

Standaard

nen vliegende start van G

had het bijna gemist, ik volg
    mvg

peter alias hugemikus

Standaard

Hier zie je toch maar weer het verschil tussen leerling en meester zou ik zo zeggen. Kheb het misschien al eens gezegd,maar je hebt er toch een fan bij ze GUnit.

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Ik hou van roestbakken!

Daarom dat ik hier ook maar eens kom binnenwippen.
    Veel succes Guy!

Droop

Standaard

veel succes met deze, en op welk een manier ben je weer uit de startblokken geschoten... Mooie details die je toegevoegd hebt

Standaard

jah... na het zien van de eerste foto's.. toch maar een abonnement op deze genomen.
    Zeer mooie start.

Standaard

Dat ziet er echt al super uit! Die kabels enz geven echt een meerwaarde. Ik blijf ook volgen!

Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten