Hoofdsponsor

1/100 Sleepboot Pieter, schaal 1:100

wouw B ziet er inderdaad heel wat knapper uit , sta steeds versteld dat je met papier zulk een prachtig werk kan leveren, helaas is niet aan mij besteed met mijn dikke vingers.
vgr
Marc
 
stukje B is inderdaad veel beter van detail... voor zijn grootte ...ie wordt mooier en mooier...
 
Ik volg deze hoofdzakelijk in stilte :ph34r:

Deze twee onderdelen zijn eigenlijk niet te vergelijken :nowink:
En inderdaad, de meest ingewikkelde om te maken is wel de mooiste ;)
 
Prachtig fred, mooi om naar te kijken.
 
Ik stem toch ook voor B Fred ;), die ziet er heel realistisch uit en zeker op deze schaal.
 
Helaas heeft de Pieter een zware storm niet overleeft en is bij deze dan ook vergaan.....:(:(

Fred
 
Helaas heeft de Pieter een zware storm niet overleeft en is bij deze dan ook vergaan.....:(:(

Fred

Ook daar willen we een foto van zien Fred.

Maar vertel eens verder, want ze stond toch in een rustig hoekje ???
 
Ze staat nog steeds in een rustig hoekje Wim.....
Ik ben er achtergekomen dat om dit schip mooi te maken een up-grate setje nodig is.
Je moet dan van het begin af aan met deze set gaan werken. De set bestaat uit mooie hekjes, trapjes, relingen en een houten dek....
Omdat ik deze kit gekregen/gewonnen/geruild heb;) en deze slechts €8,- kost kan ik beter op een later tijdstip nog eens helemaal opnieuw beginnen.
Nu komt echter eerst de Karel Doorman op de eerste plaats. Deze is echter nog steeds niet leverbaar:(

Fred
 
das spijtig dat je de upgrade niet eerder had of er van wist fred.

deze kan je nog ff in de g4 zetten zodat hij tog nog op het water kan :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan