Hoofdsponsor

1/35 'The end', 1945... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Danny, heb je het project gefotografeerd met gelig licht ? Daglicht werkt bij mij het best. Goed bezig trouwens, ik kijk uit naar je figurenwerk !
 
das gewoon prachtig gedaan,danny

kijk uit naar de figuren
 
Ik heb de goede raad van onze vriend Guy opgevolgd en heb wat foto's in de gezonde buiten lucht genomen ik hoop dat de kleuren nu beter tot hun recht komen...;)

Afbeelding104-1.jpg

Afbeelding105-1.jpg

Afbeelding107-1.jpg

Afbeelding108-2.jpg

Afbeelding109.jpg

Afbeelding110.jpg

Afbeelding111.jpg

Afbeelding112.jpg

Afbeelding112.jpg

Afbeelding113.jpg
 
mooi gedaan Danny.... het schuurtje met de variatie aan deverse rommel,van allerhande metalen en hout, trouwens mooie vergrijzing v/h hout hier.
wat opvalt bij de rest, zijn die emmers aan de wand... die ogen wat nieuw of moet u deze nog wat bijwerken?
grtz M
 
Ik vind het er persoonlijk allemaal nogal wat rommelig uitzien :) Looooooooooool. Super gedaan Danny, wat een detailwerk zit hierin. Doe toch mn pet af hiervoor ze.
 
Danny, hoe jij dit maakt heb ik resept voor, prachtig.
 
mooi gedaan Danny.... het schuurtje met de variatie aan deverse rommel,van allerhande metalen en hout, trouwens mooie vergrijzing v/h hout hier.
wat opvalt bij de rest, zijn die emmers aan de wand... die ogen wat nieuw of moet u deze nog wat bijwerken?
grtz M

De emmers zijn nog niet geschilderd Mark,ik heb deze er aan gehangen om te kijken of ze in het geheel passen...;)

En bedankt voor de mooie woorden jongens...
 
En zo zie je dat foto´s in de buitenlucht véél mooier zijn.
Erg mooie setting weer Dany.

Fred
 
Yo Danny,

Mooie update, veel betere belichting, doet je werk veel meer eer aan.

Die emmers aan de muur mogen best nog wat verweering. Anders knap werk...krijg er een echt herfst gevoel van.

Keep up

Greetz Nico
 
He Nico bedankt voor deze positieve feedback,de emmers hebben nog geen verflaagje gekregen van daar ;) ondertussen zijn we bezig aan de snijbranders karretje en de flessen updates zullen voor later zijn eerst een weekje uitrusten in centerparks ....:D;)
 
Prachtig Danny !

'k heb een stukje moeten inhalen, wegens een tijdje mijn PC niet opgestart. Mooie vorderingen heb je inmiddels al gemaakt. Je vondst van de aansteker is zeer leuk. Zo heb ik ook een doosje tandwielen en asjes die ik gerecupereerd heb uit oude speelgoedautootjes, van die 'pull-back' karretjes met een veertje.

Je dio is goed geslaagd van opbouw. Lekker rommelig, daar dient dringen opgeruimd ! :P:P

Doe zo voort.

Groeten Rik
 
Bedankt jongens,altijd zeer leuk dat medebouwers je werk weten te waarderen...
 
Beste vrienden voor ik op vakantie vertrek ga ik nog even een update tonen...;)
Het karretje voor de flessen op te zetten van de snijbrander is volledig afgewerkt en heeft ook een plaatsje gevonden op het diorama,verder ben ik al eens begonnen aan een van de figuren en de eerste stappen gezet om het hoofdje te schilderen,er moet nog heel wat aan gebeuren maar hij begint al een aardig karakter te bekomen...
Het hoofdje staat nog wel los dus een kleine dryfit...;)

Afbeelding002-12.jpg

Afbeelding005-15.jpg

Afbeelding006-16.jpg

Afbeelding007-13.jpg

Afbeelding008-16.jpg

Afbeelding009-11.jpg

Afbeelding010-10.jpg

Afbeelding011-6.jpg

Ik zou zeggen tot binnen 7 dagen vrienden en voor een verdere update...
 
mooie update,danny

een goeie vakantie toegewenst
 
Machtig mooi wat jij uit je mouw kan schudden ;)

Ik plan ook alles heel goed Beyond en teken alles uit zo weet ik op het einde van men draaiboek dat alles het juiste plaatsje heeft verkregen,eigenlijk ben ik al weken bezig met het plannen/uittekenen en het op zoeken van referentie materieel voor ik met het eigenlijke diorama kan beginnen..;)
 
Danny, mooi gedaan hoor...

Geniet van je vakantie hé...

groetjes
Petra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan