Hoofdsponsor

1/35 'The end', 1945... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
prachtig dio Danny! Ik probeer er te geraken in Bornem om dit in 'real time' te aanschouwen!
 
Tja, wat kan ik daar nog aan toevoegen hé. Gewoon schitterend geworden Danny!

Fred
 
Zo klein van afmeting en zo groots in detail!!!
Prachtig, dit is DE prijzenkaper op beurzen ;)
 
Bedankt vrienden voor deze mooie woorden van lof,het is zoals onze goede vriend Beyond aanhaald een dio/vignette hoeft niet groot te zijn om er veel detail in te stopen,zorg er voor om zoveel mogelijk foto's/informatie materiaal te verzamelen en bestudeer deze grondig voor je de eerste stap zet .
Zelf noteer ik veel als ik eens op stap ga in de natuur of ga fietsen dan kom je zoveel info tegen je dan weer kan gaan gebruiken of verwerken in je eigen ideeën...

Verder wil ik nog even meegeven neem steeds de tijd als je een dio/vignette wil gaan bouwen en luister naar andere ideeën of opmerkingen zo bekom je het beste resultaat....;)
 
geweldig mooi man, meer kan ik er niet over zeggen. ff spraakloos
 
Weer een beauty neergezet Danny ! Bedankt voor de eindfoto's, staan al te pronken in Afgewerkt !
 
wow, gewoon subliem , een lust voor het oog , zoveel details dat je er gewoon niet op uitgekeken raakt.

vgr
Marc
 
Veel kan ik ook niet meer toevoegen Danny, meesterlijk dio geworden !!
 
Ik heb deze in het echt gezien in Bornem. Was on-ge-lo-fe-lijk mooi. Ben benieuwd of je in de prijzen bent gevallen Dany. Kan bijna niet anders.
 
hé.... net als Christophe en vele andere deze gisteren ook bewonderd. Klein, kleiner het kleinst.......maar groots in zijn soort!!!!
En, in de prijzen gevallen?


Fred
 
Het mocht niet zijn te Bornem jongens dit maal niets gewonnen,maar zeker niet getreurd er zijn nog genoeg beurzen en wedstrijden...;)
 
jammer, was nogthans dubbel en dik verdiend, moet wel zeggen dat de wedstrijd van hoog niveau was deze keer...
 
Deze eens goed bestudeerd gisteren en moet zeggen dat hij mooier is dan op foto ,de kleuren komen veel beter tot hun recht.
Het is een kleine dio maar staat vol van details die een mooi geheel vormen.
Jammer dat ge er geen prijs mee had, vond wel dat het zeker mocht ,maar niet getreurd ge zult er zeker nog mee winnen.
 
Een jury is niet Alwetend.

Daar zeg ik zelf Amen op.

Bangelijk mooi en pakkend diorama, Danny.

ps : aan mij is enkele jaren geleden gevraagd om te jureren, terwijl mijn eigen modellen op de wedstrijdtafel stonden ! Ik moest beloven mijn werk geen punten te geven (Daah !). Sindsdien heb ik geen enkele wedstrijdtafel meer vervuld. Binnenkort op de Ledendag zijn de commentaren, tips en voorstellen etc. van jullie, de echte prijzen !
 
Bedankt jongens voor deze bemoedigende woorden maar deze zaken gebeuren nu eenmaal in een wedstrijd;) er staan er nog enkele datums vastgepind in mijn agenda dus het is weeral aftellen naar de volgende beurs....;)
 
Deze gaat nog een prijs pakken Dany, zoals eerder al aangegeven zo klein...maar zo mooi!
( Ik was diegene dia al kwijlend er naar stond te kijken......)

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan