Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Piet Pienter, Bert Bibber en Susan [DONE]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: Piet Pienter, Bert Bibber en Susan [DONE]

Lightbulb Piet Pienter, Bert Bibber en Susan [DONE]

Ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van de strip.

Standaard

Mooi werk en ik wist niet dat die strip al zo oud is.

Mark

Standaard

Jiver, is dit volledig zelf gemaakt? Je bent een echte kunstenaar hoor, proficiat met al je weken die je maakt, kom je naar de ledendag zaterdag??
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk bericht
    Jiver, is dit volledig zelf gemaakt? Je bent een echte kunstenaar hoor, proficiat met al je weken die je maakt, kom je naar de ledendag zaterdag??
    Helaas, als ik een kans wil maken om de Predator buste in Gent te Tonen binnen 2 weken, heb ik elke minuut vrije tijd nodig. Maar de volgende wil ik wel bijwonen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jiver Bekijk bericht
    Helaas, als ik een kans wil maken om de Predator buste in Gent te Tonen binnen 2 weken, heb ik elke minuut vrije tijd nodig. Maar de volgende wil ik wel bijwonen.
    Afgesproken
    We willen je graag eens ontmoeten, en als het kan een kleine demo geven op een van de volgende ledendagen, zou veel volk aantrekken denk ik,
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Prachtige bustes hoor Jiver, maar ik ben wellicht iets bevooroordeeld in mijn oordeel, daar ik reeds een buste heb die jij gemaakt hebt (Galaxa), en waar ik nog steeds zeer tevreden over ben (nu nog de tijd vinden om deze te schilderen)....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Prachtige bustes hoor Jiver, maar ik ben wellicht iets bevooroordeeld in mijn oordeel, daar ik reeds een buste heb die jij gemaakt hebt (Galaxa), en waar ik nog steeds zeer tevreden over ben (nu nog de tijd vinden om deze te schilderen)....
    Ik bezit ook de Rode Ridder er dan nog bij, alleen, ook even tijd vinden om te schilderen.
    Als ik zo zie, als stripliefhebber, man wat zou ik dit graag kunnen.
    Echt Jiver, je bent een rasartist man.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Mooi te zien dat je meerdere stijlen doet Jimmy.
    Ik ken deze strip niet.
    Zelf ben ik groot fan van Ric Hochet en zag dat je hem al deed. Zou hem ook eens willen doen met Baardemakers en nichtje Nadine en natuurlijk de professor.
    Kan er een beetje melancholisch van worden, het levenswerk van een artiest zo in de albums gepakt.
    Mijn aandacht gaat wel uit dan naar de Rik jaren 70/80. ( bedoel, aanschouw de beul in vroege albums en later getekend)

kijk....heb je weer iemand geinspireerd....

Rene

Standaard

Bedankt Rene,

Sinds een paar jaar, is 80% van mijn opdrachten stripfiguren. Dan sta je op een gegeven moment voor een verplichte stijlbreuk en dat is zeker niet simpel in het begin.
    Rik Ringers vind ik zelf niet echt mijn beste werk, maar de toenmalige opdrachtgever vond het allemaal goed.

Standaard

ik ga het niet in opdracht doen maar als hommage aan Tibet, ga Rik toch eens proberen.

en als ik beter word zal ik eens een gooi doen naar keizer Trigo.
    Iets wat ik van jouw hand even zo wel voor me zie....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reneduret Bekijk bericht
    ik ga het niet in opdracht doen maar als hommage aan Tibet, ga Rik toch eens proberen.

en als ik beter word zal ik eens een gooi doen naar keizer Trigo.
    Iets wat ik van jouw hand even zo wel voor me zie....
    Ik kan je zo al een lijstje geven van strip-items die ik nog of opnieuw zou willen maken.

Storm
    Legende
    Rode Ridder te paard
    Durango
    Prins van de nacht
    Thorgal
    Laatst gewijzigd door Jiver; 17-10-11 om 20:45

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk bericht
    En Thorgal...
    Juist, vergeten. Die zit dan in de categorie 'opnieuw'

Standaard

zucht...Storm en Roodhaar.....

als je het dan precies zo weet te schilderen als Lawrence het deed....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten