Ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van de strip.
![]()
Ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van de strip.
![]()
Mooi werk en ik wist niet dat die strip al zo oud is.
Mark
Jiver, is dit volledig zelf gemaakt? Je bent een echte kunstenaar hoor, proficiat met al je weken die je maakt, kom je naar de ledendag zaterdag??
Prachtig gewoon.
Prachtige bustes hoor Jiver, maar ik ben wellicht iets bevooroordeeld in mijn oordeel, daar ik reeds een buste heb die jij gemaakt hebt (Galaxa), en waar ik nog steeds zeer tevreden over ben (nu nog de tijd vinden om deze te schilderen)....![]()
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Grtz Erik.
Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.
Mooi te zien dat je meerdere stijlen doet Jimmy.
Ik ken deze strip niet.
Zelf ben ik groot fan van Ric Hochet en zag dat je hem al deed. Zou hem ook eens willen doen met Baardemakers en nichtje Nadine en natuurlijk de professor.
Kan er een beetje melancholisch van worden, het levenswerk van een artiest zo in de albums gepakt.
Mijn aandacht gaat wel uit dan naar de Rik jaren 70/80. ( bedoel, aanschouw de beul in vroege albums en later getekend)
kijk....heb je weer iemand geinspireerd....
Rene
Bedankt Rene,
Sinds een paar jaar, is 80% van mijn opdrachten stripfiguren. Dan sta je op een gegeven moment voor een verplichte stijlbreuk en dat is zeker niet simpel in het begin.
Rik Ringers vind ik zelf niet echt mijn beste werk, maar de toenmalige opdrachtgever vond het allemaal goed.
ik ga het niet in opdracht doen maar als hommage aan Tibet, ga Rik toch eens proberen.
en als ik beter word zal ik eens een gooi doen naar keizer Trigo.
Iets wat ik van jouw hand even zo wel voor me zie....
En Thorgal...
zucht...Storm en Roodhaar.....
als je het dan precies zo weet te schilderen als Lawrence het deed....
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: