Hoofdsponsor

1/24 VW T1 Samba Bus [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Man dat begint hier te kriebelen,
moet mij inhouden om niet aan de mijne te beginnen.
Ziet er goed uit Bart.
 
Camaro69


( Man dat begint hier te kriebelen, moet mij inhouden om niet aan de mijne te beginnen. )

Mag van mij gerust, is voor mij makkelijker, kan ik bij jou kijken.
 
Wim,

De bedrading lukt me niet omdat de moter al in elkaar stond, daarom laat ik het zo.
 
Wim,

De bedrading lukt me niet omdat de moter al in elkaar stond, daarom laat ik het zo.

Dan is het voor een volgend keer misschien.
Gaat voorlopig lekker met de Samba :).
 
Hoe moet je drybuschen, ik weet het niet meer?
 
De verf zoveel mogelijk verwijderen van je penseel en dan over het opervlak gaan.
Het kleine beetje verf die in de penseel is blijven zitten zal als het goed is alleen op de hoger gelegen delen komen.
 
Camaro69,

Bedankt, ik had het bij de apache gedaan en heb daar weer gekeken maar kon het niet vinden, ik wil de bodem drybushen.
 
De zittingen moeten in 2 kleuren geschilderd worden, daarom plak ze af met tape, ik wil ze straks ook drybuschen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik weet nog nit goed wat ik met de onderkant van de bodem ga doen, wash of drybushen.
 
Je bent goed bezig Bart, mooi hoor die Samba:1244:

Fred
 
Hoi Fred,

Het wordt al iets, bedankt voor de compliment, ben nu bezig met de zittingen, veel werk aan.
 
Ik kijk uit naar je zeteltjes Bart ! Weldra moet ik die ook aanpakken.
 
Ziet er goed uit bart !!! meschien is het wel eens leuk om een vw groepsbouw te doen ,, ik heb um ook nog liggen en moet um nog steeds voor mijn vrouw maken , zij wil deze uitvoering hebben ..

http://www.youtube.com/watch?v=YkmlwZ9d5DQ
 
Laatst bewerkt:
Hoi bubblegum,


( Ziet er goed uit bart !!! meschien is het wel eens leuk om een vw groepsbouw te doen ,, ik heb um ook nog liggen en moet um nog steeds voor mijn vrouw maken , zij wil deze uitvoering hebben ..)

Lijkt me een goed idee, mischien zijn er meer die dat willen doen, moet het dan in een bepaalde tijd af zijn ?

Camaro69 heeft er ook 1 denk ik, mischien wil hij dat ook.
 
is een leuk idee.
Als het zover is doe ik mee.
 
Ziet er goed uit de motor en ja zelfs de bobine heeft de goede kleur.

Gr
Dirk
 
Hoi Camaro69 en Dirk,

Dirk, bedankt voor de compliment.

Camaro, leuk dat je ook mee wilt doen, nu afwachten.
 
Hoi,

De zittingen zijn met tape van 6mm afgeplakt voor de eerste kleur, de laatste foto is van hoe ver ik ben.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er goed uit Bart, ik blijf je volgen.
 
Dit word een mooi stukje modelbouw ,weet ik zeker Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan