Hoofdsponsor

1/24 San Francisco Cable Car

Schaal 1/24 - 1/25
het is erg maar toch grappig ik herken mezelf erin moet soms ook ff karate kid spelen
had je nu niks anders kunnen stuk moppen dit is wel spijtig nu
was hij niet meer te redden dan
een bokszak is sterker hoor
;-)
 
Oei dat is minder en ken zelf niet veel hout, maar dat ziet er niet goed meer uit of herstelbaar. Hopelijk kan je met de nieuwe doos terug hervatten met het project.
 
Dat is jammer om te lezen, helaas is je model de dupe er van geworden.
Het siert je wel dat je eerlijk bent en toegeeft dat je "een beetje" geholpen heb het model iets kleiner te maken:D

Uithuilen en opnieuw beginnen dus. Succes met de nieuwe tram.

Fred
 
Zeer spijtig.
Maar de volhouder wint.
Succes met doos 2.
 
Ok, dus geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.:O
Demo karate op de ledendag?:D
 
:wall: ik denk dat ik volgende ledendag overslaag. :wacko::laugh::P
 
Ok... ik heb het begrepen:D:D:D... 't zal mij geen 2 keer gebeuren (hoop ik). Enne... het voorstel voor de ledendag had ik al in het topic van de Victory gedaan (heeft elkaar gekruist)...

maar ja 't is wel grappig:nowink::nowink::nowink:
 
Ok, nu weet ik waar dat karategedoe over ging in je Victory topic...had dit nog niet gelezen.

Euuh, nu ben ik toch niet meer zo gerust in je bezoekje hoor.
ik denk dat ik voor jou een apart setje dobbelstenen ga nemen (met alleen zessen)
 
Ik snap het nu ook :), hoop niet dat er nu veel afzeggingen komen voor de ledendag....

Jammer van het model, maar lessen geleerd voor doos 2.
 
Jammer, maar door deze opnieuw te gaan bouwen, wordt hij vast en zeker nòg mooier.
 
Koeki en Wim500... grrrrrrrrrrrr :angry::angry::angry::D

Wet Sellery: Thx, ik ga mijn best doen! Zal niet meer gebeuren, foutjes natuurlijk wel... maar dan ga ik meer mijn best doen om ze weer te herstellen, want zo hoort het hé.
 
En DEMPSEY, al terug aan het verder bouwen met deze?
 
En DEMPSEY, al terug aan het verder bouwen met deze?

deze vraag heb ik dus gemist (sorry) maar nu kan ik volmondig zeggen JA...

ik heb deze keer een iets andere volgorde van bouwen genomen, volgens mij een betere dan de bouwhandleiding voorschrijft...

Voila een foto van hoever we nu staan... de bankjes staan nog niet vast

attachment.jpg

doel is om deze mee te nemen naar de ledendag (als ik de mogelijkheid heb om te komen)

updates volgen...
 
Dit is alvast terug een mooie start ;)
Deze keer niet laten crashen hé :laugh:
 
Mooie herstart en..... als het niet lukt eerst tot 10 tellen alvorens geweld te gebruiken :D:D:D

Fred
 
Ga ik zeker volgen staat ook op mijn lijstje.

En heb er al eens met meegereden ook tof ding.
 
zo ver staan we nu...

de verstevigingen voor de ramen zijn geplaatst

attachment.jpg

besturingssysteem:

attachment.jpg

begin van het dak:

attachment.jpg

verlichting geplaatst:

attachment.jpg

volledige dak:

attachment.jpg

en nu moet het dak geverfd worden (is dus plamuren, schuren en schilderen)... zal dus veel moeten afplakken want momenteel zijn alle raampjes reeds geplaatst. Oh ja... de staven binnenin waar de mensen zich aan kunnen vasthouden zijn ook geplaatst, deze zijn niet zo goed gelukt maar zijn nu niet meer te veranderen. (volgende tram beter)

Het belangrijkste!!! Het is fijn om weer bezig te zijn!!!

grtz Dempsey
 
Leuk dat je weer aan dit mooie project bent verder gegaan.
Ziet er allemaal weer keurig uit.
 
Mooi om deze weer in actie te zien. Het dak ziet er strak uit hoor, en natuurlijk de rest ook:D


Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan