Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Tigermeet
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Tigermeet

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard Tigermeet

Hey manne'kes,

Gisteren vond er in huize Droop een ware Tigermeet plaats.
    Nee, niet met van die vliegdinges maar met Panzers.

Yves Mouton (misschien onder sommigen van jullie wel bekend van het Armortek forum) was zo vriendelijk om mij met z'n 1/6 Armortek Tiger I (early), met een bezoekje te vereren.

Het filmpje van Yves' tank: hier klikken aub

Droop

Standaard

Ze zijn gewoon de max, spijtig dat ze zoveel geld kosten. Mn vrouw vilt me levend als ik dit zou bestellen hehe...

Standaard

Te gek om los te lopen die gasten maar wel een prachtig stuk die Tiger.
    Tis eens een andere manier om je model in en uit te laden é.......

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Mooi tankje. Ik vraag mij wel af op wat dit rijdt? Op een benzinemotor of elektrisch?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk bericht
    Mooi tankje. Ik vraag mij wel af op wat dit rijdt? Op een benzinemotor of elektrisch?
    Onze Tigers lopen op twee 12 volt loodaccus in serie geschakeld (=24 volt), Christophe.
    Het geluid dat je hoort komt van een module.
    Deze module wordt dan aan de 2 snelheidsregelaars gekoppeld zodat het geluid aangepast is aan het toerental van de beide motoren.

De rook uit de uitlaten is verhitte babyolie.

Droop
    Laatst gewijzigd door Droop; 03-10-11 om 20:59

Standaard

Knap gedaan allemaal, en het geluid is schitterend
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

prachtig filmpje. zou toch niet graag uw grasveldje geweest zijn als ie daar eens kort draait...

Standaard

Heel mooi filmpje Het geluid van de motor-module is echt geweldig. Dat van de MG's vind ik wat minder, ze "schieten" een beetje langzaam in verhouding met een echte MG 34.

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Mooie tiger! Dat ding rijdt wel lekker
    Groeten,

Michel.

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

De tuin is ook gelijk winter klaar Droop..... wat een machine zeg!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Mooi en leuk om te zien

Wat ik minder geslaagd vind is de rook, lijkt eerder dat hij in brand staat dan dat het de uitlaatgassen zijn, deze worden normaal veel harder uit de uitlaten gestoten...

Maar het blijft wel leuk om te zien natuurlijk, en respect voor de bouwers van zulke machines.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wet Sellery Bekijk bericht
    Heel mooi filmpje Het geluid van de motor-module is echt geweldig. Dat van de MG's vind ik wat minder, ze "schieten" een beetje langzaam in verhouding met een echte MG 34.
    Daar heb je gelijk in Selderken. Het geluid zou meer 'prrrrrrrrrrrrrrrttttt' moeten zijn dan 'pom pom pom pom'.
    De MG34 schoot razendsnel in vergelijking met de wapens van de geallieerden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond
    Wat ik minder geslaagd vind is de rook, lijkt eerder dat hij in brand staat dan dat het de uitlaatgassen zijn, deze worden normaal veel harder uit de uitlaten gestoten...
    Daar wordt nog aan verder gewerkt. De ventilator die de rook uit de uitlaten moet blazen wordt door een zwaarder exemplaar vervangen zodat er meer kracht komt op te staan.

Droop

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten