Hoofdsponsor

1/18 Ferrari F430, ism Murphy ! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeer mooi gedaan , en wat voor een geduld!!!!!!!!!!!!!!!!!
groeten
johan
 
Proficiat,
het is dan toch gelukt om er ene af te werken.
En het resultaat mag zeker gezien worden.:You_Rock_Emoticon:
 
Yes, gelukt.
Zeer mooie Ferrari die je hier laat zien.
Fantastisch, wat een doorzettingsvermogen en moed om steeds maar Murphy te moeten ontlopen.
Echt netjes.
 
Bedankt aan iedereen voor de leuke reacties hier en op de ledendag. Ik heb weer veel bijgeleerd met dit model, en dankzij de leuke gesprekken op de ledendag, zal de volgende Ferrari er hopelijk net zo mooi gaan uitzien.
 
Een model om U tegen te zeggen!!!
Ben er enkele keren blijven bij stilstaan om het te bekijken tijdens de ledendag...
 
Je doorzettingsvermogen heeft vruchten afgeworpen, het is een prachtige bolide geworden ! En nu de volgende Pascal ! Of ga je voor een Spit ?
 
ja ik heb hem ook eens bezien op de leden dag en ik moet zegen het was een pracht stuk ik stond met verbazing te kijken hoe je het zo mooi voor elkaar krijgt.
mvg soetkin
 
eindresultaat mag gezien worden.Ik vind de foto's nu al mooi.
 
Op de ledendag heb ik hem ook gezien, prachtig pascal.
 
Ik heb deze gisteren live mogen aanschouwen en het mag (moet) gezegd: het is een juweeltje geworden!
 
Kan ik je alleen maar gelijk in geven Dominiek.
Knap werk Pascal (enne "live" zag hij er beter uit dan op foto).

Mark
 
Vandaag heb ik mijn hobbykamer eens flink opgeruimd. Was nodig, want ge kon er nog amper in rond lopen. Het opruimen heeft al meteen iets opgeleverd : ik heb mijn doosje met piepkleine horloge-schroefjes terug gevonden (zijn er duizenden, maar toch is het doosje heel klein). Deze was ik sinds begin dit jaar kwijt, ben heel blij dat ik ze terug heb, is een dure grap om ze nieuw te kopen.

Morgen mijn bureau met water en zeep poetsen, en dan plaats ik nog wat foto's van de F430, met daglicht.

PS : Op de ledendag is opgevallen dat - in vergelijking met de Ferrari's van John (GTO62) - mijn F430 een soort van "matte waas" op de ruiten had. Vandaag heb ik de ruiten geboend met "Metal PolishWax" van de firma Chemoplast, en jawel de waas is weg en de ruiten glanzen mooi ^^
 
Potverdorie wat een schitterend eindresultaat.
Petje af Pascal voor zulk mooi werk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan