Hoofdsponsor

1/35 Apres ski [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd kopen, tijd maken, het blijft altijd een probleem en heb je tijd dan heb je niet altijd zin, toch komt het een keer af ;)

Grt Johanna
 
Zo de binnenkant is voorzien van de basis kleur voor e houtstructuur die er op moet komen.

082.jpg

cheers,
André
 
Mooie basis André, benieuwd hoe je de houtstructuur erin gaat maken.
 
Voor een beetje voeling te krijgen met de houtstructuur ben ik begonnen met de propeller.

087.jpg
091.jpg

Cheers,
André
 
ooowww Boenk er op... en das maar om voeling te krijgen? Ik wou dat ik jou skills had!

netjes!
 
Ware het niet van het krokodilletangetje, ik dacht dat het een 1/1 houten schroef was.

Dat is precies gebeitst hout. Prachtig effect !

Hoe heb je dat gedaan ? Burnt Sienna over een lichte basiskleur ?

Groeten Rik
 
prachtige houtstructuur, hoewel ik dacht dat deze in metaal waren. wel benieuwd naar de gehanteerde methode...
 
hey andre,
dat ziet er knap uit die prop,just echt hout
heb je men smske gehad van die sherman?
grten jurgen
 
@ Thanks Sheriff ;)

@ Rik en Silenoz, het is inderdaad een lichte basis en dan heb ik burnt umber en burnt sienna gebruikt.

@Jurgen de sms is aan gekomen!

Cheers,
André
 
Ge hebt dat hout goed aangevoeld André, een mooie warme houtkleur is dit geworden. Hoe heddegijdagedaan ? Ah oké, een lichte houtkleur en daarover olieverkes, comprendo !
 
Ge hebt dat hout goed aangevoeld André, een mooie warme houtkleur is dit geworden. Hoe heddegijdagedaan ? Ah oké, een lichte houtkleur en daarover olieverkes, comprendo !

Dan heb ik ook nog gemerkt als je tussen de sessies door het penseel telkens laten liggen zonder het penseel te reinigen dat de structuur van het penseel veranderd.
Ik heb het alleen droog afgeveegd, door dit te doen veranderd ook telkens de structuur van de penseelhaar waar door je anderen lijnen krijgt

Cheers,
André
 
Briljant gedaan, en persoonlijk blijf ik versteld staan hoezeer verf en penselen je dag goed kunnen maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan