Hoofdsponsor

1/24 Tamiya Morris Mini Cooper Racing [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit dashboard is te gek meters zijn precies als de echte mooi model geworden top.

Gr
Dirk
 
Bedankt Patje. Fijn dat je hem goed vindt :). Ik kan men titel niet aanpassen :s. Zou er willen inzetten dat hij klaar is :$

Bedankt mind9! Ik hoop dat hem een beetje authentiek lijkt :)
 
Zeker weten Joachim ziet er heel authentiek uit zelfs de twee tankdoppen zitten erop zoals bij een echte cooper.
 
Dan ist goed :)

Als vervolg heb ik nog enkele foto's in de mini studio genomen. Ik moet echt eens dringend een portret lens hebben, want nu heb ik telkens een tunneleffect(Centraal scherp, rest wazig) in men foto's met die 18-70 lens -.-.

DSC03527Resized.png

DSC03533Resized.png

DSC03539Resized.png

Ik heb ervoor gekozen om geen doek te hangen, dat geeft een iets mee retro look aan de foto :).
(De klink moet eens opnieuw gelijmd worden, die is tijdens de foto's gaan hangen blijkbaar)
 
eventueel je diafragma op een grotere waarde zetten en werken met een statief, want dan wordt de sluitertijd langer. Zo kan je ook je scherptediepte vergroten
 
Een statief gebruik ik al, ik zal dat diafragma een keer proberen, maar die lens geeft zowiezo al een verkeerd effect aan foto's van dichtbij, dus daar moet ik een omweg voor vinden :)

Tnx voor de tip!
 
is ergens normaal als je een lens op 18 ingezoomd is. Dan zit je in het breedhoekveld en worden de buitenkanten van je foto vervormd. hetgeen je ertegen kan doen is zorgen dat je ofwel inzoomt tot ongeveer 28 (ongeveer, wordt zo'n beetje aanzien als de grens naar het breedhoekgebied...) of dat je een deel omgeving met je model meefotografeert en en dan de vervormde rand achteraf verwijderd.
 
Dat ga ik dan eens proberen, thx ;).

Verdere commentaren welkom
 
Wat kunnen kleine dingen toch mooi zijn.
Is een erg mooie mini geworden Joachim

Fred
 
Hartelijk dank iedereen voor de goede commentaren :). Dit geeft me moed om naar een volgend projectje te zoeken. Tips zijn altijd welkom.

Ook heb ik de tips in acht genomen voor de foto's en bij deze het resultaat:

DSC03559Resized.png

DSC03555Resized.png

DSC03556Resized.png

Deze kunnen mss bij de afgewerkte projecten?
 
Geef mij gewoon de foto's (max 10) door en ik zorg ervoor dat deze in de galerij terecht komen.
Mooi resultaat dat je hier bereikt heb trouwens.
 
Zeer mooi werk ! En een interessant model voor 99% van de autoliefhebbers !
 
Heel netjes! Je mag er trots op zijn!
 
Zeer mooi eindresultaat joachim.
 
een mooi resultaat van een icoon uit de britse autowereld.
 
Mooi model geworden, en heel goed dat ge de gekregen tips toepast :)

PS : ik zie dat ge de titel hebt kunnen veranderen en het woord klaar erbij hebt gezet. Nu nog even het merk erbij vermelden, en om het helemaal af te maken een foto van de doos.
 
Ow ik ben een tijdje niet kunnen komen kijken, maar wat ik zie doet toch deugd :)

Erg bedankt allemaal!

@Wet Sellery: Ik had bij de eerste eindfoto's die 'klaar' er al bijgezet, maar die kwam niet in de titel??
Ik zal er direct werk van maken en een boxart erop zetten:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan