Hoofdsponsor

1/24 Tamiya Morris Mini Cooper Racing [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx!

De decals plakken er ondertussen allemaal op. Nu nog juist even laten rusten, zodat ik zeker geen foute reactie kan krijgen met de vernis. (Als je mijn project van de Mustang opzoekt, zie je wat ik bedoel)

DSCN1263.jpg

DSCN1264.jpg
 
Kan je es een link zetten naar je mustang?
 
da wordt een schoon mini , decals zijn goed gedaan
zeker niet te rap vernissen, de decals goed laten uitdrogen

tom
 
He dat word een stoere Cooper man ziet er goed uit ook het interieur is heel netjes gedaan net een echte.

Gr
Dirk
 
Als je het project opent zul je het wel zien ;). Achteraan en aan de zijkanten zijn er blaasjes in de decals gekomen die zijn opengebroken.
 
Knap hoor Joachim, altijd leuk om zoiets te volgen, met welke vernis ga je aan de gang?
 
Thx Pantani :). Ik gebruik de TS13 clear van Tamiya. Nu heb ik geen reactie met de decals, dus dat komt al goed :)

Doomwad: Jah tis minimaal he. Ma en beetje is al teveel :P
 
Hoi Joachim,

Het ziet er netjes uit.
 
Ok Patje komt in orde :)

Merci Debart!

Ik zal er ineens een paar fotokes opzetten van de vernislaag. Je ziet hem goed blinken :)

DSCN1265.jpg

DSCN1266.jpg

Nu mss nog net wat polishen om overal de vernis gelijk te krijgen en stofjes eruit te halen. Al moet ik zeggen dat er extreem weinig stofjes in de lak zitten :)
 
het blijft een leuk autotje om te volgen ze.... En wat blinkt ie mooi...

groetjes
Petra
 
Joachim, hij blinkt goed, netjes gedaan.
 
Bedankt allemaal! Ik ben blij dat dit projectje echt volledig naar men zin loopt. En dat het jullie kan bekoren :)

Le moment suprême is ook gepasseerd, de body is op het chassis geraakt!

DSCN1268.jpg

DSCN1269.jpg

DSCN1270.jpg
 
En weer wat stapjes verder. Vooraan moet ik nog de spanners voor de capo zetten en de stickers op de lichten.
Dan volgt de achterkant nog en dan zou hij klaar moeten zijn :)

DSCN1284.jpg

DSCN1285.jpg

DSCN1286.jpg

Het linkse licht is dof geworden, wrs een reactie met de lijm. Je zal het niet meer zien eens de sticker erover plakt ;)
 
je hebt wss secondenlijm gebruikt om de lens van je licht op zijn plaats te lijmen?

witte houtlijm doet de truc ook, maar dan zonder die waas. Deze lijm droogt doorschijnend op.
 
Ik heb modelbouwlijm gebruikt. Dus dat zal wel secondelijm zijn :)
 
Ik deed ook met houtlijm net als op de achterlichten steeds goed op die manier.
 
Dan neem ik die tip mee voor men volgende project :)

De deze is klaar se. Hier en daar wat werkpunten en foutjes, maar dat is ook iets dat ik kan meenemen naar de volgende.

Morgen ga ik deze eens in de mini studio zetten om betere foto's te nemen ;)

DSCN1287.jpg

DSCN1288.jpg

DSCN1289.jpg

DSCN1290.jpg

DSCN1291.jpg

DSCN1293.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan