Hoofdsponsor

1/84 Amerigo Vespucci

Status
Niet open voor verdere reacties.
attachment.jpg

Hallo Lus, als ik zo een foto hier post met de ametingen er op ben je daar iets mee
groetjes A.B.
 
Hallo Lus
heb mijn best gedaan
hoop dat je er iets aan hebt
groetjes A.B.


attachment.jpg



attachment.jpg
 
attachment.php
hallo eindelijk in de primer, er komen nog een paar lagen verf over en nog wat geschuurd en geplamuurd worden voor dat de eindlaag word geplaatst,
nu een vraagje welke soort verf moet ik gebruiken als eindlaag ,satinlak of hoogglanslak?
grtz
Lus
 
Ik weet niet wat andere bouwers gebruiken, maar volgens de handleiding is het hoogglans.
Als ik dit zie kan ik alleen maar zeggen, goed bezig Lus.
Staat mooi strak, die romp zeg.

P.S. gevraagde gegevens komen deze week zene.
 
prima Erik, alvast bedankt, dan kan ik ondertussen als de romp aan het drogen is wat anders doen;
grtz
Lus
 
satine lak blijft altijt blinken dus hoogglans is zeker beter in mijn ogen zoals erik al zij.

het ziet er mooi uit lus
 
attachment.php
attachment.php
het heeft weer eventjes geduurd, maar hier dan een kleine up date,ik heb gevloekt, en een vijftal keren opnieuw begonnen om die kleur lijnen goed te krijgen,het is nog niet perfect maar het zal zo blijven,ik heb alles weg moeten schuren en uiteindelijk ben ik beginnen te schilderen met aqua color van Revell mat ,dat gaf een beter resultaat dan de gewone verf, en had ik het geweten dat spuiten met de airbrush nog beter was ,dan had ik deze zeker vroeger gekocht,van nu af aan wordt alles met de airbrush gespoten,ik moet nog veel uit proberen,maar ik vindt het moeilijk om de juiste dikte van verf te krijgen,zodus alle hulp is welkom!ik heb ondertussen nog ene mooi zeilboot gerestoreerd die met sokkel en al naar beneden was gedonderd en de romp vol gaten stond en ene mast was af gebroken ik zal er wel en par fotos er de volgende keer bij plaatsen
tot zover,ik ga nu beginnen aan het plaatsen van de patrijspoorten,ook niet gemakkelijk!
grtz

Lus

ps aan iedereen nog een gezond en een fijn bouwjaar 2012!
 
Dat ziet er al als een ferm schip uit Lus.
Ondanks dat je 5 maal opnieuw ben moeten beginnen ziet het schilderwerk er nu keurig uit hoor.

Fred
 
heel mooi lus en opnieuw beginnen is niet zo erg als het eind rezultaat maar goed is dan is het dat allemaal wel waard.

en priegelen met de patrijs poorten ;)
 
Het opnieuw schilderen is zeker de moeite waard geweest Lus.
 
hallo, voilla de bovenste rij patrijspoorten zitten er in, het is zoals Amazone schrijf (priegelen) maar het is gelukt een stuk of 10 per avond.
maar ik heb ondervonden dat ik het de volgende keer toch een beetje anders zou doen,eerst en vooral zou ik de gaten frezen en niet boren omdat nu de onderkant waar het glas moet komen te liggen niet vlak is,dan zou ik de gaten dezelfde diameter geven als de glaasjes en nadien de koperen ringen te maken als de buiten diameter van het glas.
tot zover deze update
grtz
Lus ps de fotos staan hier boven!
 
Lus, de foto's zijn niet zichtbaar.
Zouden een foute link zijn??
Ben wel benieuwd naar de vorderingen.
 
:unsure:
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
hallo Erik,:unsure:
voor mij wel,ik zie ze gewoon staan boven de tekst ,maar anders ga maar eens kijken bij de gallery,maar ik zal ze er nog eens op zetten voor alle zekerheid,indien het niet lukt geef me maar een seintje,normaal moet het goed zijn want ze staan er nu op voor dat ik alles doorstuur
grtz:unsure:
Lus
 
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php


hallo hier ben ik dan weer met een kleine up date,de patrijspoorten zijn geplaatst,het is uiteindelijk nog goed meegevallen,ik heb ondertussen de ornamenten die op de romp moeten geplaatst worden geschilderd,om het boegbeeld beter te kunnen bevestigen heb ik er aan de achterkant 2 gaatjes van 1mm geboord en er 2 staafjes in gelijmd die dan in de boeg worden worden gestoken zo komt het beeld beter vast te zitten. nu alles nog plaatsen en dan ga ik beginnen aan de windveerwaar nog eerst nog deuren moeten geplaatst worden en een reling.
tot dan,
grtz
Lus

[mod]Tekst en foto's samengebracht[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu is er iets te zien Lus.
En het ziet er mooi uit zene.
Die patrijspoorten zijn netjes gedaan.
 
Ziet er mooi uit Lus.
Zoals je kunt zien heb ik het wat aangepast.
 
hallo, weer problemen met het uploaden van mijn fotos,ik krijg ze niet in select files ,en bij de selectie kan ik ze niet meer aanklikken,ik heb ze verkleind zoals het moet!
wat is er fout?
alles staat voorlopig op een laag pitje, maar er wordt nog aan gewerkt ,de ankerschoenen en de kraanbalken zijn zijn gemaakt, de friezen zijn geplaatst,en de lijsten van het dek zijn ook geplaatst,de reling v/d windveer is al uitgezaagd en moet nog geplaatst worden,door dat ik nu alles moet sratchen neem dat natuurlijk zijn tijd.
als ik weet wat er fout is met de fotos dan worden die geplaatst,en dan kun je ook zien wat er zoal fout is gelopen,wat ik dan ook zal vertellen!
grtz
Lus
 
He dag lus; ik heb net met uw account eens ingelogd, en ik kan zonder problemen foto's toevoegen aan een album hoor.
dus ga naar Gallery - My albums - een album kiezen of nieuwe maken - dan afbeeldingen uploaden - dan als je foto's nog niet zijn upgeload, ga naar rechts boven, Add files, en zoek je foto's - select files op je pc, en zo verder

Zou moeten lukken.
 
alleé het is gelukt ,het lag aan mij,zoals je kunt zien aan de fotos moet er terug veel bijgewerkt aan de romp, de 2 bovenste banen moeten terug worden geschilderd beschadigt bij het bijschuren v/d lijsten,sommige onderdelen stonden verkeerd op de fotos v/h magazine,zoals de ankerschoenen en de kraanbalken,de kraanbalken moeten boven de ankerkluis staan en de ankerschoenen er achter,bij het dek huisje is er geen deur voorzien,en er staat een reling rond die men moet plaatsen met van die oogjes,niet mooi! dus het zal leren zijn om fijn te solderen,maar we doen rustig voort,en sinds ik bij de modelbouwclub Moveleo ben, gaan deze mensen mij leren om onderdelen te kunnen afgieten die ik te kort kom.
tot zover,
grtz

Lus
 
amerigo vespucci

als ik op meer opties druk,komen die pictogrammen niet om de fotos bij de tekst te zetten, diegene die ze wil zien,ze staan in mijn album A.V onder: dek1 enz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan